Новите модели в туризма в условията на корона пандемията ще обсъждат представителите на туристическия сектор идната седмица във Варна. Новите модели в туризма и бизнесът в COVID среда ще е акцентът на едно от най-големите бизнес туристически събития в Източна България. Традиционно от 18 ноември до 20 ноември Варна ще приюти четвъртото издание на ТУРИЗЪМ ЕКСПО „Дестинация Варна”. Тази година обаче домакин на събитието ще бъде хотел „Черно море“ . Традиционно входът за събитията – конференцията и експото са с безплатни онлайн варианти. Организатори на поредното издание на туристическото експо са Община Варна, Варненската асоциация на ресторантьорите и хотелиерите и агенцията за маркетингови комуникации ProVox. Основна тема в новото издание на туристическия форум ще бъде „Новите бизнес модели в туризма по време на пандемия. И още за туризма в ново време“. Ще бъдат обсъждани бъдещето на вируталните турове в туристическия сектор, мениджмънт в сектора по време и и след корона кризата, как да превърнем хотелския сайт в печеливш собствен канал за резервации, създаването на нови дигитални продукти в подкрепа на туристическия бизнес. Специално внимание ще бъде фокусирано върху темата за хотелите на бъдещето с кризисни анти-Ковид решения за бранша.
Един от любопитните акценти по време на изложението ще е гостуването на пътуващия рок музей на бившия кмет на Каварна, Цонко Цонев - Кметъла, който може да бъде видян от всички участници и посетители на изложението.
В уникалната му сбирка има десетки артефакти, включени в рок експозицията. Голямата част от реликвите са част от личната му колекция, подарена му от големите звезди в рока, гостували в Каварна. Сред тях са китари с автографи, подложка на барабан, макет на паметника на блаженопочившия Рони Джеймс Дио, златната плоча Burn на Deep Purple с подпис на отдавна побългарилия се басист и вокалист Глен Хюз, златен диск с автографи от култовите брадати тексасци ZZ Top, плакат на Deep Purple с автографи от световното им турне през 2013 година.
Снимки: Архив