След като съвместните им творчески проекти не постигнаха особен резултат, съпругата на принц Хари се насочва към солови изяви
Още преди да превърне смъртта на любимото си куче в световна новина, Меган Маркъл даде заявка за връщане към миналото си на лайфстайл експерт. В тази роля тя се подвизаваше до годежа си с британския принц Хари. След като той бе обявен през 2017 г., актрисата спря да се снима във филми, замрази лайфстайл блога си The Tig и закри профилите си в социалните мрежи. Меган трябваше да се научи да съобразява изявите си с политиката за публично поведение на британското кралско семейство, което не се получи, и в крайна сметка тя и Хари напуснаха двореца и емигрираха в САЩ.
Първоначално двамата разчитаха на голямата си популярност и подписаха договори за милиони за производство на филми, книги и подкасти. След като обаче съвместните им проекти не дадоха очаквания резултат, Меган обяви наскоро, че пуска свое лайфстайл шоу по “Нетфликс”. За да го рекламира, тя се завърна и в социалните мрежи след 7-годишно отсъствие. Херцогинята на Съсекс съобщи, че ще бъде водеща на поредица от осем епизода, която ще стартира в стрийминг платформата на 15 януари. В рекламното видео за нея Меган гарнира торта с малини и събира мед в Калифорния, където живее със съпруга си и двете им деца.
Американски медии обаче разкриха, че шоуто не е снимано в техния дом, а в близко до него имение, което малко
развали опита за внушение, че това ще бъде много откровено и лично преживяване с кралската снаха
“Бях толкова развълнувана да споделя това с вас! Надявам се, че харесвате шоуто толкова, колкото аз обичах да го правя”, написа Меган в профила си в инстаграм. Първата ѝ публикация я показа облечена в бяло, тичаща по плаж, за да напише 2025 на пясъка, преди да се доближи със смях до снимащата я камера. Втората е трейлър за предстоящото пускане на нейното шоу. Във видеото се вижда как готви в домашна кухня, пазарува цветя и яде с приятели. “Ще споделя някои малки съвети и трикове... и как да включвате тези практики в ежедневието си”, казва Меган в рекламата за своето шоу. Тя ще кани на разговор за важните нещата от живота известни личности като актрисите Минди Калинг и Абигейл Спенсър и готвачите Рой Чой и Алис Уотърс. “Ние не се стремим към съвършенство... ние се стремим към радост”, продължава да говори херцогинята. За кратко към нея се присъединява съпругът ѝ, като двамата се прегръщат, докато пият напитки в огрян от слънцето двор. Едно от кучетата на двойката също има главна роля.
Само седмица по-късно Гай ще се превърне в световна новина заради много вълнуващото съобщение, което Меган прави за смъртта на домашния си любимец. Благодаря ти за годините безусловна любов, пише тя в инстаграм, публикувайки много лични снимки и видеа на семейството си, кучето. Меган разказва, че го е осиновила в Канада през 2015 г. “Той беше с мен, докато снимах сериала “Костюмари”, когато се сгодих, а след това се омъжих, когато станах майка.
Гай беше с мен във всичко – в тишина, в хаоса,
в спокойствието, в утехата”, споделя кралската снаха, която се прочу с обвиненията, че не е била подкрепяна достатъчно от семейството на съпруга си, докато се опитва да се адаптира към живота в двореца. Тя не съобщава кога е починало с кучето и при какви обстоятелства, но отбелязва, че зрителите на новото ѝ шоу ще могат да го видят в него, да разберат защо е толкова съсипана от загубата му и е изплакала толкова много сълзи по Гай.
Подобни откровения не са присъщи за представителите на британското кралско семейство, които продължават да спазват завещаната от покойната кралица Елизабет II максима: “Никога не обяснявай, никога не се оплаквай”. Те обаче много импонират на експертите по уелнес и лайфстайл, към които Меган, изглежда, отново опитва да се прикачи. Някои таблоиди дори я сравниха с Гуинет Полтроу, която използвала славата си на актриса, за да завърти мощен бизнес със съвети и продукти за щастлив начин на живот.
Би Би Си пък определи последните изяви на съпругата на Хари като опит за ребрандиране. Пред британската медия експертът по връзки с обществеността Клои Франсес ги коментира като част от тенденция в социалните медии, наречена tradwife, която е вдъхновена от домакините от 50-те години на миналия век. Става въпрос за дами, които демонстрират вяра в традиционната роля на половете и брака. Затова тя смята, че
новата публична роля на Меган е вид отклонение от линията на феминистка, към която се е придържала досега,
но и вид връщане към корените ѝ, тъй като все пак е била лайфстайл блогър, преди да се омъжи за Хари.
Също така, изглежда, че съпрузите все повече искат да се занимават професионално със собствените си неща и да създадат два отделни потока на доходи. “Струва ми се, че Меган и Хари се опитват да разделят своите марки, което е добър ход, тъй като двамата заедно не получиха никакво силно признание”, казва Полин Макларан, професор по маркетинг и потребителски изследвания. Според нея в новото си телевизионно шоу херцогинята на Съсекс за първи път не черпи активи от своите кралски връзки, които често експлоатираше, след като скандално напуснаха Обединеното кралство с Хари. В този смисъл то е и вид отдалечаване от кралския живот.