Допускат се ограничен брой потребители, за да бъдат обслужени от банковите терминали
Започна продажбата на билети за концерта на Ед Шийрън, който отчете рекорден интерес сред българските фенове. Порталът, обслужващ продажбите се оказа изправен пред нелеката задача да обслужва стотици хиляди заявки всяка секунда. Между другото, всеки, който си е купувал билет за концерт на мегазвезда в чужбина, е наясно, че борбата за ценните пропуски хич не е лесна. Хората се въоръжават с търпение, вкарват в действие поне два-три лаптопа едновременно и с часове се опитват да се докопат до вход за желаното събитие. Ако изобщо успеят. "Цял ден се чудя на коментарите относно днешното пускане на билети за Ед Шийрън. То не са “срамота за страната на айтитата”, “немогливи организатори”, “редих се час, и нищо”, “скапана България”… Ама, хора, ние във Великобритания сме така за всеки концерт или театрална постановка, за които нямаме код за предварителна продажба! И често не успяваме да се доберем до билети. Много често. Така е. Ако искате да гледате Рут Колева, няма да се редите, за Ед Шийрън - ще", написа потребителка в социалните мрежи, изумена от мрънкането на много хора.
Звездата от Великобритания Ед Шийрън идва за пръв път в България и с това концертът се превръща в първото голямо събитие, което генерира толкова огромен интерес, от повече от десетилетие насам. За да отговори на огромното търсене, порталът за продажба на билети въведе иновативни за страната ни практики – секция за предварителна регистрация, опашка за покупка на билети, допълнителни информационни бюлетини към хилядите желаещи да закупят пропуск. Опашката, с която феновете се сблъскват, всъщност се налага не, защото порталът не може да отговори на хилядите заявки, а защото по този начин може да се гарантира пълна работоспособност на банковите терминали.
От компанията поясняват, че всички очакващи своя ред ще имат възможност да закупят билети – пропускливостта на сайта се следи в реално време, така че да бъде гарантирана правилната работа на всички външни свързани системи, както и да бъдат преустановени злонамерени атаки.
Специално са отворени и клиентски линии, с които всички потребители, които се сблъскват с предизвикателства по време на процеса на покупка, могат да се свържат.