Скутър Браун, мениджърът, който стана известен с разпрата си с Тейлър Суифт, беше напуснат от две от най-големите си клиентки - Ариана Гранде и Деми Ловато, съобщи Би Би Си.
Ариана Гранде работеше със Скутър Браун от началото на кариерата си.
Колумбиецът Джей Балвин, който подписа договор с Браун през 2019 г., го развали през май и сега работи с "Рок нейшън". Съобщенията, че Джъстин Бийбър също се е разделил с Браун, обаче бяха опровергани.
Браун е един от най-успешните музикални мениджъри в света, сред чиито клиенти са Давид Гета, "Блек айд пийс", Ейва Макс, Карли Рей Джепсън, Куейво. Той започва кариерата си като тийнейджър, промотирайки партита и събития в Атланта, преди да подпише договор с "Деф джем рекърдс". Големият му пробив идва през 2008 г., когато забелязва 12-годишния Бийбър да пее в Ютюб и вижда големия му потенциал.
Бийбър бързо се превръща в една от най-големите звезди на поп музиката, а Браун ръководи кариерата му през няколко възхода и падения, включително периода 2013-14 г., когато певецът е арестуван за вандализъм, опасно шофиране и нападение, предаде БТА.
Ариана Гранде подписва договор със Скутър Браун през 2013 г. Оттогава тя е издала шест албума, като само един от тях не е оглавявал американската класация. Засега не е ясно дали е прекратила всички връзки с Браун, или само мениджмънта.
Деми Ловато започва да работи с Браун през 2019 г., като тогава казва, че за нея това е сбъдната мечта.
Мениджърът е най-известен с разпрата си с Тейлър Суифт от 2019 г., когато той купува бившата й звукозаписна къща "Биг машин" за 300 милиона щатски долара чрез инвестиционна група. Така придобива мастър записите на първите й шест албума, което за нея е "проява на агресия, която я лишава от работата на целия й живот". Враждата им се подклажда и от връзката на Браун с Кание Уест, чийто мениджър е две години и половина от 2015 г. Рапърът непрекъснато търси поводи да се надсмива над Суифт и според певицата Браун го насърчава.
В отговор на сделката Суифт блокира използването на песните й в телевизионни предавания и филми и това намалява приходите на инвестиционната група на Браун. След това тя започва да презаписва старите си албуми и така си връща собствеността и намалява стойността на оригиналите.