Анджелина Джоли е подала заявка за регистрация на търговската си марка „Atelier Jolie”. Под новата марка актрисата възнамерява да създава модни облекла и уникални бижута, съобщава „The Sun”.
"Анджелина работи по този проект вече повече от година и се надява, че марката ще бъде одобрена, за да може да продължи напред с новото си начинание. Марката обхваща всичко - от поръчкови бижута до кутюри и шивашки изделия по поръчка. Тя е заклет привърженик на качествените стоки, които издържат години наред и това е нещото, върху което ще се съсредоточи марката", казва източник пред изданието.
Марката ще произвежда и спално бельо за дома и други продукти, които ще бъдат разкрити по-късно. Анджелина Джоли говори за значението на "екологичната" мода по-рано в последното си интервю за списание „Vogue”.
"Инвестирам в качествени артикули, а след това просто ги нося до скъсване. Обувки, любимо палто, любима чанта: не сменям нещата често, защо да го правя? Това са едни от любимите ми неща. Да се наслаждавам на винтидж нещата и да преоткривам някои винтидж магазини е част от правилния път", заяви актрисата.
Анджелина възпитава и децата си по този начин. Например след премиерата на филма "Вечен" през 2021 г. Джоли и дъщерите ѝ попаднаха в заглавията на вестниците, след като носеха тоалети от дизайнерския ѝ гардероб.
Захара, най-голямата ѝ дъщеря, носеше сребриста рокля на „Elie Saab”, която самата актриса носеше на наградите "Оскар" през 2014 г. А по-малката ѝ сестра Шайло реши да облече роклята, която Джоли носеше това лято, докато помагаше в предприемаческия проект "Жени за пчелите" във Франция. Тогава Анджелина каза на червения килим: "Децата ми носят винтидж дрехи, включително моята стара рокля за наградите "Оскар".
Анджелина Джоли започва бизнес преди много време. Не от първа година тя се бори с бившия си съпруг Брад Пит за контрола над семейната винарна „Chateau Miraval”, която двойката придоби още през 2008 г. Актьорите са се занимавали и с производството на зехтин, предава БГНЕС.