През 1973 г. за първи път у нас правят плоча на певец с негов постер
От 1969 година нататък почти няма година, в която Лили Иванова да не изважда на пазара нов албум. През следващата 1970-а се правят записите и в началото на 1971 г. на пазара излиза един от най-знаковите, издадени от “Балкантон” - “Камино”. Част от песните в него са записвани моно, но друга част - с новата тогава стерео техника на радиото.
В него се намира първият студиен запис на тази песен, която по онова време вече е станала известна на публиката от концертите на певицата. Историята ѝ е доста интересна. Това е стара латиноамериканска песен, разказваща за любов, раздяла и самота, която незнайно как през 50-те години се озовава в репертоара на популярната тогава певица Ирина Чмихова. Нейната версия, която никога не е записвана, по разкази на музиканти е бавна баладична песен и на концерти тя изпълнява в съпровод само на пиано или пиано и китара. Лили Иванова я чува за първи път по време на концерт на Ирина Чмихова във Варна, докато учи в училището за медицински сестри. По-късно я слуша и на концерт в Кубрат, където се е завърнала да работи. Осмелява се да отиде след концерта в гримьорната и да иска от пианиста Евгений Комаров и от певицата нотите и текста на песента. Те разсеяно обещават да ѝ ги изпратят, което така и не правят. Но колеги на Лили са записали целия концерт на магнетофон и следват многобройни прослушвания, за да се свали текстът на непознатия за никого от компанията испански език.
По-късно през годините Лили усъвършенства изпълнението и в нейния вариант, обработен от Иван Пеев, песента придобива съвсем друго звучене. Тя става остро драматична песен, доста ефектна за концертно изпълнение. Записвана е и по-късно през годините. През 2005 г. “Сони Ериксон” правят световна класация на 100-те вечни световни хитове и “Камино” на Лили Иванова е класирана на 40-о място.
Този албум също както предишните се продава години наред у нас, но любопитното е, че външната черно-бяла обложка никога не се променя. Снимките за нея са правени от големия български фотожурналист Иво Хаджимишев. Кадрите са заснети през зимата във Видин, докато Лили Иванова под режисурата на Хачо Бояджиев прави клипове за новогодишната програма на телевизията, която трябва да се излъчи при настъпването на новата 1971 г. В случая певицата трябва да ходи внимателно по стената на крепостта “Баба Вида”, да балансира и да синхронизира записа на песента. В почивката я наобикалят деца и искат автографи. Лили се усмихва и в дългата поредица от заснети фотоси един става емблематичен.
През следващата година “Балкантон” издава нов албум. Той само условно може да се нарече “Този свят е тъй прекрасен”, тъй като това е първата от общо 12 песни. Тази песен на Тончо Русев през същата година е представена на “Златният Орфей” и спечелва първа награда. Този албум има няколко преиздания, част от тях с различни обложки и с надписи на руски. В първия тираж на предната обложка има голяма снимка на Лили Иванова и заглавията на песните.
През 1973 г. “Балкантон” пуска на пазара първия двоен албум на български поп изпълнител - “Обичам те”. Той се състои от две винилови плочи с общо 24 песни, които са записани с големия оркестър на радиото и телевизията с диригент Вили Казасян и с по-малкия оркестър на “Балкантон”, в който по онова време все още работят Тончо Русев, Морис Аладжем и други автори на музика, които се опитват да пробият по онова време и като автори. По същото време Лили вече не работи с Иван Пеев, разделят се и като съпружеска двойка.
В албума песните на Тончо Русев са много повече, за първи път като автор и аранжор се появява и Митко Щерев, който по онова време все още е пианист в оркестъра на Емил Димитров “Синьо-белите”. Кавърите на чужди хитове са единици – песни на Вики Леандрос, на много популярните тогава “Мидъл ъв дъ роуд”, на Енгелберт Хъмпърдинк и една песен от съседна Турция, където по онова време Лили Иванова има доста участия.
Любопитното е, че в този албум за първи път се появява постер на български поп изпълнител. Двете плочи са в отделни обложки, които обаче са свързани. На предната върху бял фон е автографът на певицата, а задната е бяла. В разтвора има снимка на текста на песента “Обичам те” върху лист хартия, който е разкъсан на части и лежи върху паваж заедно с роза. Върху разтвора допълнително е залепен постер на Лили Иванова – черно-бяла снимка с голям размер, правена по време на концерт.