Този необичаен интериор се намира в Париж и е за pop-up магазин на известен бранд за бижута. Автор на проекта за търговското пространство е нидерландското архитектурно студио OMA, а мястото представлява интересна комбинация от бутик и изложба.
Изобилие от сини нюанси посреща на входа и моментално подканя за вълнуващо пътешествие из 185-годишната история на Tiffany & Co. Нюансите на този цвят са навсякъде, дори и в залите, където е комбиниран със златно. Дизайнерите на ОМА са използвали и някои елементи, които са част от богатото наследство на бранда. Сред тях са съвременни реплики на лампи, създадени от първия дизайнер на компанията Луи Комфорт Тифани.
Орнаменти, вплитани в бижута, също са пресъздадени в бутика, който трябва да бъде официално отворен до пролетта на следващата година с церемония за представяне на новата колекция.