Платформата ще предостави на клиентите и търговците обединено решение за продажба и пазаруване
Пазаруването, било то онлайн или във физически магазини, никога досега не е предлагало толкова голямо разнообразие и възможности, както е в момента. Вече можем да закупуваме желани стоки и услуги, предоставяни от търговци във всяка част на света, а също така разполагаме с редица възможности за разплащане, стоково кредитиране, както и безброй програми за лоялност и онлайн платформи. Всичко това става все по-уморително както за клиентите, така и за търговците, които искат да имат всичко на едно-единствено място.
За да се справи с този проблем, TBI Bank представя TiBuy. Новата компания ще се възползва от експертния опит на TBI, един от лидерите в кредитирането в Югоизточна Европа. Към момента Банката има изградено силно доверено партньорство с над 11 хиляди малки и големи търговци в България и Румъния. Освен това, за да подсили решенията на TiBuy, TBI ще си партнира с иновативна финтех компания, която предлага най-добрите технологични решения за изграждане на екосистеми за пазаруване.
Идеята за създаването на новата компания е заложено в идентичността на TBI, която цели да осигурява решения на специфични нужди на клиентите и пазара. По този начин успешната история на TBI в стоковото кредитиране ще бъде подсилена от фокусa на TiBuy върху технологиите.
Чрез внимателно анализиране на данни, мощната технологична платформа на компанията ще предостави на търговците уникалната възможност да придобиват нови клиенти, да разбират по-добре тяхното поведение и значително да подобрят лоялността и ангажираността им. По този начин TiBuy ще спомогне на своите търговски партньори да разширят бизнесa си и да увеличат продажбите си, като в същото време осигури холистично покритие на цялото потребителско преживяване по време на една покупка - от избора на стока или услуга през изграждането на програми за лоялност до осигуряването на различни възможности за разплащане. Екосистемата за пазаруване, допълнена от иновативните решения за финансиране на TBI Bank, ще създадат ефекта Две компании, Една цел.
Какъв е планът? Амбициозният екип от експерти с разнообразен опит на TiBuy вече работи над стартирането на продукта в най-близко бъдеще. Функциалността за лоялност – т. нар. Coalition Loyalty – е първата, която ще се появи на платформата. Тя ще бъде пусната през есента, но вече е готова за присъединяване и включване на партньори – както търговци, така и производители. Успоредно с това, в платформата ще бъдат добавени иновативни финансови продукти. Екипът на TiBuy се стреми да лансира пълната функционалност на екоситемата за пазаруване в началото на 2022 г. Тя ще е достъпна за всеки, независимо от банката, която клиентът използва за ежедневните си нужди.
Функционалността Coalition Loyalty вече има първите си партньори. Търговци от ХоРеКа, автомобилната промишленост, сектора на бързооборотните стоки и DIY са вече част от TiBuy и ще имат поглед над потребителското поведение на своите клиенти, възможността за изграждане на таргетирани маркетингови кампании, повишаване на лоялността и ръст на продажбите. Що се отнася до крайните клиенти: те ще разполагат с една-единствента карта за лоялност на своя смартфон и ще получават награди под формата на бонуси, еквивалентни на реалната стойност на истински продукти.
Компанията TiBuy ще бъде ръководена от Денис Горбунов, който през последните 5 години натрупа богат опит на българския пазар като главен финансов директор на TBI Bank. Горбунов, бивш старши консултант в PwC и KPMG, споделя: „Екипът и аз сме много развълнувани да представим TiBuy на света. Целта ни е чрез единен интерфейс да направим пазаруването, както във физически магазини, така и онлайн, безпроблемно и ще служим като мост между клиентите и широка мрежа от марки и търговци ”.
За повече информация относно TiBuy, посетете www.tibuy.bg и последвайте компанията в LinkedIn.
Търговци, заинтересовани да се присъединят към платформата, могат да пишат на [email protected].