България е една от първите държави, в които Групата въвежда иновативна термохартия за касови бонове
Kaufland България въвежда дълготраен син касов бон, който влиза в употреба от началото на месец март във всички хипермаркети на компанията. Иновативната термохартия на новия касов бон е сертифицирана по международния FSC стандарт и е добита от устойчиво стопанисвани гори. Новият бон е произведен без никакви химически багрила, устойчив е на слънчева светлина и може да бъде запазен за дълго време, без опасност да избледнее. Друго предимство на бона е, че е водо- и масло-устойчив на влиянието на различни продукти в потребителската кошница. Той може да се изхвърля разделно с отпадъчната хартия и впоследствие да бъде рециклиран, за разлика от широко използваната хартия за касови апарати.
Със смяната на хартията на касовите бележки се предвижда и смяна на опаковките за касовите ролки хартия, които до момента са били от фолио. След тази промяна, само на годишна база Шварц Групата ще спести употребата на 30 тона пластмаса годишно.
Инициативата за въвеждане на син касов бон от термохартия е поредната стъпка в последователната и устойчива политика за корпоративна социална отговорност на Kaufland България, която компанията разгръща под мотото „Действията носят промяната“ в редица направления. Предприетите вече действия и набелязаните мерки са резултат от ангажимента на всички отдели - от използването на енергийно ефективни технологии и проектирането на нови сгради с мисъл за околната среда, развитие на "зелена" логистика, до намаляването на пластмасата за устойчиво пазаруване. Новият син касов бон е поредната стъпка от постоянните активности на компанията по стратегията REset Plastic, която цели да намали екологичния отпечатък от дейността на търговската верига.
Повече информация относно новия касов бон можете да намерите тук: http://www.kaufland.bg/kasov-bon
Повече информация по стратегията на Kaufland за намаляване на пластмасата вижте тук: https://zanas.kaufland.bg/otgovornost/kaufland-bitka-plastmasata.html