Сезонът на тв изненадите стартира на 7 септември
Слави Трифонов без почивка цяло лято
Михаил Дюзев от “Дарик” става лице на Нова тв
Мария Игнатова вече водеща по Би Ти Ви
Марияна Векилска всеки ден по БНТ
Орлин Горанов или тв новините? Кой е по-интересен?
Отговорът ще дойде още на 8 септември, когато един от най-известните ни и обичани певци ще се конкурира пряко в ефира от 19 ч с централните емисии на големите търговски телевизии. Той като водещ на новата семейна игра на БНТ “Последният печели”, а новините на Нова тв и Би Ти Ви - като предаванията с традиционно големи рейтинги.
Горанов обаче няма да е единственото ново лице през есенния тв сезон. Любопитни смени направиха телевизиите за предстоящия му старт, а тенденцията е
синоптичките да
стават водещи
В тази роля ще влязат Никол Станкулова и Гергана Малкоданска в Нова тв и Натали Трифонова в Би Ти Ви.
Същевременно Мария Игнатова - едно от най-популярните лица на Нова тв, премина още през лятото в отбора на Би Ти Ви и ще води “Папараци” вместо Венета Райкова. Трансферът стана със съгласието на досегашните ѝ продуценти от “Глобал вижън” - Магърдич и Джуди Халваджиян, тъй като тя беше техен артист.
По този начин
вече и
професионално
Игнатова се
раздели с
Димитър Рачков,
с когото дълго време деляха и дом, и тв студио (“Господари на ефира”), но днес всеки от двамата е поел по собствен път.
Рачков остава в Нова тв и още на 12 септември ще изгрее на малкия екран заедно с Васил Василев-Зуека - отново като водещи на втория сезон на “Маскираният певец” (всяка събота от 20 ч). Заради пищните си костюми и участниците, скрити в тях, забавното музикално шоу прилича повече на театрален спектакъл. Не само певците ще са различни в новото издание, но и журито, което ще се опита да разгадава кой кой е. Този път в него сядат Владо Пенев, Азис и Алекс Раева, която се връща на екрана след майчинството си.
Същевременно Марияна Векилска - лице на Би Ти Ви дълги години, започва да води “България в 60 минути” по БНТ (от 8 септември, 17 ч, всеки делничен ден). Векилска напусна частната телевизия преди година за работа в европейска организация в Брюксел, но бързо се върна, за да е до 15-годишния си син.
БНТ накара още
един чужд водещ
да я избере
- Димитър Павлов, който е глас на сутрешния блок на радио Magic FM. От 12 септември ще бъде и лице на “Събота вечер с Митко Павлов” - новото вечерно токшоу на обществената телевизия. То е собствена продукция на БНТ, каквато е и семейната игра “Последният печели” с Орлин Горанов. В нея ще се задават въпроси от различни сфери на науката и изкуството. Медията не купува формати, а предпочита сама да прави и тв състезанието за знания, тъй като парите традиционно не ѝ стигат. Месеци преди старта му от БНТ разговаряли със създателката на “Минута е много” доц. Лилия Райчева, но не успели да се договорят за правата на легендарната игра, разказа генералният директор Емил Кошлуков пред “24 часа”.
Още един радиоводещ ще изгрее на малкия екран - Михаил Дюзев от Дарик радио ще прави
публицистично
предаване
по Нова тв
То е предвидено да замести коментарната рубрика “Плюс минус”, след като водещите ѝ Владимир Сиркаров и Кузман Илиев напуснаха Нова тв в края на миналия тв сезон.
Новото предаване ще е всеки делник от 16 ч и дебютът му ще е през октомври. Предстои екипът му да се събере на брейнсторминг сесия, за да измисли и името му. Негов изпълнителен продуцент ще е Николай Русакиев, дълги години работил в продуцентската компания “Телеман”.
Дни преди официалния старт на новия тв сезон - на 2 септември,
Слави Трифонов
върна към
нормален режим
на работа телевизията си 7/8. Той самият обаче не излезе в обичайния отпуск, а продължи да прави цяло лято вечерното си шоу в намален състав - само с Евгени Димитров - Маестрото и актьорите. Без почивка беше и “Студио Хъ” на Тошко Йорданов. Двете предавания останаха на екрана заради протестите у нас.
Оживлението на телевизиите за предстоящия есенен сезон подсказва, че те отново започват да се конкурират и за зрители, и за по-голямо парче от рекламата. Защото рекламният пазар се пробужда! Това вероятно е най-желаната новина за телевизиите у нас, а и за всички медии след последните шест тежки месеца, в които рекламните паузи съдържаха предимно автореклами на собствени предавания.
Най-големият кусур на този изкуствен пълнеж е липсата на пари.