Билбордовете по улиците и площадите на Пловдив все по-често осъмват с чисто бели платна. Опразването им е като още един знак за разрушителната мощ на икономическата криза, причинена от пандемията.
В центъра на града всеки три от четири билборда вече са без реклами, показа репортерска проверка на 24plovdiv.bg.
На останалите най-често са поставени автореклами на агенциите или на притежавани от тях брандове. Изключенията се броят на пръсти.
Масовото спиране на множество бизнеси и намаляването на потребителското търсене удариха първо бюджетите за реклама на оцеляващите фирми.
Тревожното положение в бранша стана повод и за дебати на последната сесия на Общинския съвет. Тогава съветници предложиха билбордовете да бъдат освободени от дължимите към общината такси, но в крайна сметка предложението им не бе прието.