Инициативата на Kaufland България цели да обедини хората в борбата срещу COVID-19 и призовава към отговорно пазаруване
Разпространението на коронавирус донесе редица предизвикателства за света и за българското общество. В условия на извънредно положение Kaufland България реагира не само като лидер в сектора за модерна търговия, но и като лидер в грижата за хората – клиенти и служители.
Още в първите дни от разпространението на COVID-19 в България Kaufland предприе редица мерки, за да гарантира сигурността на клиентите и на екипа си. Компанията е първата и единствена до момента търговска верига в страната, която създаде цялостна информационна кампания за борбата с COVID-19.
Кампанията #АзПомагам цели да информира обществото за мерките, които Kaufland предприема срещу коронавируса, да даде насоки на клиентите за отговорно пазаруване и преди всичко да благодари на своите служители за тяхната отдаденост и за това, че в условия на кризисно положение те продължават да работят неуморно.
#АзПомагам е апел за повече човечност
Създадена от хора за хора, кампанията ни призовава не само да бъдем отговорни, но и да проявяваме уважение, търпение и човечност един към друг.
Отговорно пазаруване
#АзПомагам означава с действията си да бъдем отговорни както към себе си, така и към всеки около нас. А отговорността се отнася и за пазаруването. Затова Kaufland призовава да пазаруваме отговорно, защото в условия на извънредно положение това е начин да помагаме. Търговската верига уверява клиентите, че няма нужда да се презапасяват, защото компанията редовно осигурява достатъчни количества свежи и качествени продукти във всички свои обекти.
Kaufland дава редица насоки за отговорно пазаруване – да не се презапасяваме, да пазарува само един член на семейството, да оказваме помощ на по-възрастните си съседи с покупките, да спазваме препоръчителната дистанция от 1,5 метра, докато сме в хипермаркета, защото така помагаме на себе си и на тези около нас.
Отговорни партньори
В условия на кризисно положение Kaufland осигурява на клиентите това, от което имат нужда, благодарение на своите лоялни и отговорни партньори. Сред тях са всички български производители на плодове, зеленчуци, месни и млечни продукти, доставчици на стоки, логистични фирми, финансови и административни партньори и много други. Благодарение на всички тях клиентите продължават да имат достъп до свежи и качествени продукти във всички обекти на веригата в страната.
Kaufland изказва своята голяма благодарност към своите партньори – за съвместната неуморна работа, усилия и стремеж в извънредни моменти като този.
Стриктни мерки в името на здравето
Kaufland предприе редица превантивни мерки с цел да осигури както сигурното и спокойно пазаруване на клиентите си, така и нормалния работен процес за своя екип.
Всеки ден Kaufland дезинфекцира щателно, почиства и проветрява допълнително всички свои хипермаркети. Пазарските колички и лентите за поставяне на продукти на касата също се дезинфекцират. Всеки обект на търговската верига разполага със станция за дезинфекция, която винаги е на разположение за клиентите.
За допълнителна сигурност на клиентите и на екипа във всички свои 60 филиала в страната търговската верига постави на каси и на „Информация“ плексигласови прегради. Всички служители са оборудвани с ръкавици и маски. Компанията им осигурява също лични дезинфектанти и им предоставя пресни плодове и витамини.
Обслужващите на „Свежа витрина“ разполагат с предпазни шлемове, които осигуряват още по-високо ниво на безопасност както за тях, така и за клиентите.
Всичките хипермаркети на Kaufland разполагат с стикери, които насочват клиентите къде да застанат, така че да спазват препоръчителната дистанция от минимум 1,5 метра.
Превантивни мерки и в склада
Kaufland предприе всички необходими мерки и за екипа си в логистичния център в с. Стряма край Пловдив, където екип от около 500 човека се грижи за доставките на стоките до обектите на веригата. За всички служители са осигурени ръкавици, маски и дезинфектанти. Засилени са както количествата на всички средства за лична хигиена, така и редовната щателна дезинфекция на помещенията и машините за работа.
Въведени са временни правила за движение и изчакване както при обработка на документи, така и на зарядните станции, столовата и зоните за отдих. Всички правила се регулират стриктно с помощта на специални маркировки и информационни табели.
За да бъде снижен до минимум рискът от заразяване между служителите, са взети мерки, така че смените да нямат физически контакт помежду си. За целта е създадена специална зона за изчакване.
Да си подадем ръка и да бъдем заедно
Като част от кампанията #АзПомагам Kaufland обедини усилия с Lidl, за да помогне на българските болници и лекари. Заедно двете търговски вериги дариха безвъзмездно 300 000 лева на Министерството на здравеопазването за закупуването на осем респиратора, които да послужат в борбата срещу COVID-19.
Kaufland България изразява огромна благодарност към целия си екип, който работи неуморно, за да бъдат хипермаркетите заредени и винаги на разположение на клиентите.
#АзПомагам е жест на признателност към служителите и на всички други хранителни магазини в страната, складовете, логистичните фирми, производителите и партньорите. Защото действията на всички заедно имат значение.
Повече за мерките, които компанията предприема, можете да прочетете на kaufland.bg/az-pomagam.