"ЕРП Север" провери 60 лечебни заведения
От началото на въвеждането на извънредното положение "Енерго-Про" преустановени всички планови прекъсвания за ремонтни дейности и профилактика по електроразпределителната мрежа. Прекъсвания ще има само при случаи на възникнали аварийни или неотложни ситуации.
През изминалата седмица "ЕРП Север", дъщерна компания на "Енерго-Про" провери готовността за непрекъснато електрозахранване на близо 60 лечебни заведения, включително болници, поликлиники и медицински центрове на територията на Североизточна България, като готовността за постоянно електрозахранване на лечебните заведения е изпратена на Министерство на енергетиката.
Във връзка с вече приложените общи мерки за безопасност в Центровете за обслужване на клиенти на "Енерго-Про" (регулярна дезинфекция, намалено работно време, раздалечаване на работните места и допускане само по един клиент на гише), беше предложен, а вече и приведен в действие от страна на компанията, план за отложено плащане на сметките за март за потребената от битови потребители електроенергия с допълнителни 10 дни спрямо текущите срокове.
„Заедно с предприетите мерки по опазване на здравето на служители, клиенти и контрагенти по време на тази криза, ние повече от всякога се гордеем със служителите си, които осигуряват непрекъсваемост на електрозахранването на цяла Североизточна България. Проявената култура на съпричастност и социална отговорност е пример за изпълнение на обществения дълг и не бихме успели, ако не правим всичко по силите ни да обезпечим с подходящи мерки опазване на здравето на всеки един наш служител“, коментира Ангел Ангелов, председател на УС на "Енерго-Про Варна".
Компанията призовава всички свои клиенти да ограничат посещенията си в клиентските центрове в Североизточна България. От тази седмица се въвежда и ограничението от 8,30 до 10,30 ч да се обслужват приоритетно клиенти на възраст на/над 60 години. Компанията апелира към клиентите да използват онлайн възможностите за дистанционно плащане на месечни сметки, проверка на консумирана електроенергия, актуализация на клиентски данни. В секция контакти на сайта на "Енерго-Про" на разположение на клиентите са всички телефони, имейли и пощенският адрес на дружеството, на които могат да отправят своите запитвания, да изпращат писма в зависимост от конкретната нужда, без да се налага да посещават физически офис на компанията.
За опазване здравето на всички служители на компанията, както и на своите клиенти и контрагенти, компанията въведе гъвкаво работно време и възможност за работа от дома. Центровете за обслужване на клиенти ще бъдат отворени всеки делничен ден от 8 до 14 часа с обедна почивка от 12 до 12.30 часа, по време на която в помещенията ще се извършва дезинфекция.