Българо-американска кредитна банка ще предлага индивидуални решения за малките и средни предприятия, както и за физическите лица, във връзка с епидемичната ситуация в страната. След въвеждането на извънредно положение в България, редица фирми и организации преустановиха своята дейност за неопределен период от време. Част от фирмите и техните служители биха могли да се окажат в затруднена ситуация, заради намаляването на приходите към тях и да се затруднят с изплащането на вноските по техните кредити. Банката ще предостави възможност на всички свои клиенти да договарят плащанията по кредити, ако са пряко засегнати от коронавируса. Договарянето може да се извършва през услугата „Видео чат“ на корпоративния сайт на банката www.bacb.bg, както и по телефона. Всеки случай ще се разглежда индивидуално и ще се предлага конкретно решение. Предложението ще важи за всички клиенти, които изпитват временни финансови затруднения да посрещат задълженията си, заради епидемията. Предоставената от банката възможност обхваща потребителски, ипотечни и жилищни кредити, както и кредитите за микрофирми, малки и средни предприятия, корпоративно кредитиране, включително и вноските по кредитни и бизнес кредитни карти.
“Като социално отговорна банка, чийто приоритети са благосъстоянието на индивидуалните клиенти и устойчивото развитие на малките и средни предприятия, ние от БАКБ сме готови да приложим строго индивидуален подход към всеки един наш клиент и да обсъдим с него евентуалните трудности, които са възникнали или могат да възникнат за него и неговия бизнес в следствие на сериозната обстановка в страната и да намерим решение”, коментираха от ръководството на БАКБ.
От банката също препоръчват на клиентите си да използват виртуалната банка BACB Plus, за да извършват текущи операции, както и да използват своята дебитна или кредитна карта за всички плащания с оглед безопасността на тяхното здраве.
БАКБ предлага и възможността, чрез услугата “ Видео чат” да се осъществяват всички консултации на клиенти относно въпроси, свързани с дебитни и кредитни продукти, както и с продажба на имоти, които са собственост на банката.
Дейността на офисите продължава да се осъществява, но с намалено работно време и при стриктно спазване на препоръките за безопасност на Националния оперативен щаб. Считано от 17.03.2020 год. се въвежда временно работно време с клиенти: от 9.00 до 12.00 и от 13.00 до 16.00 часа. Служителите на банката са на разположение и на телефон *4488
“За да продължим напред е необходимо да променим начина, по който обслужваме клиентите си. Чрез въвеждането на дигиталните технологии им даваме възможност да управляват своите финанси дистанционно, а чрез дигиталната комуникация с тях, ние им осигуряваме не само информираност и сигурност, но и грижа за тяхното здраве предвид настоящата епидемиологична обстановка”, допълниха от ръководството.