Във връзка с въведените извънредни мерки заради коронавирус, институцията на омбудсмана няма да прекъсва приема на жалби и сигнали и ще продължи активната работа в защита на правата и интересите на гражданите. Това съобщиха от пресцентъра на омбудсмана.
В условията на извънредно положение, омбудсманът запазва основните възможности за връзка с институцията, като за още по-голяма оперативност предоставя и мобилните номера на експертите от институцията, кабинета на омбудсмана, началника на кабинета, главния секретар и пресцентъра.
За контакт с кабинета на омбудсмана – 0898 24 07 09
За контакт с началника на кабинета на омбудсмана – 0878 95 35 00
За контакт с главния секретар – 0895 52 84 33
За контакт с пресцентъра – 0887 75 01 21; 0896 76 00 07
Гражданите, както и досега, могат да отправят своите въпроси в обичайното работно време – 9:00 – 17:30 ч.
В сила остават и останалите възможности за връзка с институцията чрез подаване на писмени жалби и сигнали:
По пощата на адрес: София 1202, ул. „Георг Вашингтон“ № 22
Лично в кутия за жалби на адреса на институцията
По електронна поща на адрес: [email protected]
На уеб сайта на институцията: www.ombudsman.bg
Гражданите се уведомяват служебно за входящия номер на постъпилите сигнали и жалби на предоставените от тях контакти за обратна връзка.
Устни жалби и сигнали се подават на телефон 02/81 06 955 всеки работен ден в интервала 9:00 – 17:00 ч.
Консултации, информация и справки за вече подадени жалби и други въпроси се предоставя всеки работен ден в интервала 9:00 – 17:00 ч. на следните телефони:
Отдел „Приемна и деловодство“
0895 56 19 43; 0878 50 93 30; 0895 66 35 77; 0895 66 35 62; 0895 56 18 84;
0878 50 94 11; 0893 51 35 11; 0896 52 39 04