ОЗОК инс въвежда временни правила и указания към клиентите заради епидемиологичната обстановка в страната, обявеното извънредно положение и разпоредбите на компетентните органи. Компанията продължгава да работи при повишени мерки за общата ни безопасност.
Дружествното призовава клиентите си да посещавате офисите му само след съгласуване по телефона и препоръка от служители, ако е невъзможно обслужване от разстояние.
Ето какви са временните правила:
ЗА СКЛЮЧВАНЕ И ОТЧИТАНЕ НА ПОЛИЦИ:
Препоръчваме ви да се свържете по телефона с нашите офиси, и да уточните и размените по имейл условията, информацията, данните и документите, необходими за сключването на нужната ви полица, за да намалим максимално времето на престой в офисите ни.
Желателно е кореспонденцията да се осъществява с куриери и само в краен случай, чрез посещение в офисите ни. В тези случаи е необходимо да сте снабдени с предпазни маски или шал.
В офисите няма да се допускат лица с видими симптоми на респираторно заболяване.
Останалите ще бъдат допускани и обслужвани по един. Моля, изчаквайте реда си навън, на достатъчно разстояние помежду си, в случай на наличие на опашка.
Ако сте застрахователен посредник ви напомняме, че през уеб базирания портал WWWINS можете да издавате повечето от масовите застраховки, предлагани от дружеството.
Моля, изпращайте документите, необходими за сключване на полица по електронна поща на обслужващия ви офис на дружеството.
По същия ред ще се приемат и периодичните посреднически отчети.
Всички оригинални подписани документи и отчети, ще бъдат представени след изтичане на извънредното положение, обявено от Народното събрание.
ЗА ЗАВЕЖДАНЕ НА ПРЕТЕНЦИИ
За да ни уведомите за събитие и да предявите претенция при настъпили събития по всички видове застраховки с изключение на Каско на ППС, очакваме вашите уведомления на следният мейл: claims@ozоk.bg
При настъпили събития по застраховки Каско на ППС, очакваме вашите уведомления на следният мейл:
[email protected]
В случай на необходимост от заявяване на първичен и/или последващ оглед и посещаване на място на адрес, очакваме исканията ви на следният мейл:
[email protected]
Типови уведомления може да намерите на сайта ни www.ozоk.bg.
След получаване на уведомленията:
• Ще регистрираме вашата преписка и ще ви уведомим за номера й;
• Ще ви дадем инструкции за изпълнение – за намаляване и/или ограничаване на вредите;
• Ще ви дадем указания за комплектоване на преписката;
• Ще ви укажем пълно съдействие в слуай на необходимост от допълнителна информация за нашите услуги;
КАКВО НЕ ТРЯБВА ДА ЗАБРАВЯТЕ?
• Не забравяйте да ни посочите e-mail адрес и телефон за връзка за контакт с вас и/или упълномощено от вас лице;
• Не прилагайте снимки, документи или други файлове, когато ни уведомявате за събитие с писмо по електронната поща, те ще ви бъдат поискани в последствие.
Призоваваме при възможност цялата налична документация събрана от ваша страна (оригинали и копия) да се изпраща еднократно при приключване на преписката, а кореспонденцията да се води по имейл.