Не познавате тази опаковка? Е, време е да се запознаете. Това е Meiji Bulgaria Yogurt – един малко известен бранд в България, който не може да откриете в българските магазини, но е безкрайно популярен и обичан на хиляди километри от София в Страната на изгряващото слънце.
През далечната 1970 г. на изложението в Осака нашата компания Мейджи се среща с българското кисело мляко и след 3 години подготовка и успешни преговори с българската държава, Meiji Bulgaria Yogurt започва да се произвежда и продава в Япония. А историята днес на това успешно сътрудничество, изградено с взаимно доверие е повече от впечатляваща!
49 години по-късно, на 27 ноември 2019 г., Мейджи ще ви запознае с историята на успеха на българското кисело мляко в Япония. Събитието се организира в партньорство и с подкрепата на Посолството на Япония в България и е част от поредицата чествания на трите годишнини скрепяващи приятелството между двете държави - 110 годишнината от тяхното начало, 80 годишнината от установяването на официални дипломатичекси отношения и 60 годишнината от тяхното възстановяване.
Корпорацията Мейджи е една от най-големите и най-стари производители на хранителни продукти в Япония, основана през далечната 1916 г. За мощта на холдинга подсказва и финансовият консолидиран годишен оборот за 2018 г. - 1,254 трилиона йени или приблизително 11.8 милиарда щатски долара, което представлява почти 1/6 от БВП на България.
Българската публика ще научи много любопитни факти за експанзията и историческото развитие на бранда Meiji Bulgaria Yogurt - еволюцията в опаковките, маркетинга, технологията и закваските, както и типични за японската култура обичаи, храни и напитки. В допълнение, гостите ще се запознаят и с факти за стратегията за утвърждаване на японския пазар, усилията по изграждане на съвременния облик на марката и бъдещите стратегии за популяризиране на неповторимото българско кисело мляко, чийто здравословни качества са познати на почти всеки жител на Япония.
Специален гост в България ще бъде Калоян Махлянов – Наруто Ояката, познат още като Кото Ошю, който ще се включи в основния акцент от програмата - специално Talk Show с водещ Даниел Ненчев. На сцената, до легендарния сумо борец ще застане г-н Хисаши Накаяма - съветник към Борда на директорите на Мейджи, бивш президент на компанията и Почетен консул на България в Йокохама. Разговорът пред публика ще разкаже за живота на Кото Ошю в Япония, трудностите по пътя към успеха и връзката на Калоян Махлянов с Meiji, които застават зад него в самото начало.
Към момента Meiji Bulgaria Yogurt се продава в Япония, Китай, Тайланд и Сингапур, като компанията ни си е поставила за цел да разшири пазара, навлизайки в други многообещаващи страни от Юго-източна Азия в близките години. В последните десетилетия българското кисело мляко заема стабилно впечатляващия дял от 20 на сто от пазара в Япония, като неговата познаваемост и популярност превъзхожда такива марки като Кока Кола и Данон. Продуктовата гама на марката Meiji Bulgaria Yogurt съдържа 33 артикула, като на ден се продават приблизително 800 000 кофички.
На събитието ще ви запознаем и с разлинчи инициативи, които Мейджи осъществява за популяризиране на България в Япония, както и за ролята на нашата компания в рзавитието на отношенията между двете държави.