
В България вече има организация на създателите на съдържание. БАСС (Българската асоциация на създателите на съдържание) е регистрирана в началото на февруари и е първата по рода си у нас. Идеята зад нея е да обединява и защитава създателите на съдържание, както и да подпомага развитието на инфлуенсър маркетинга и дигиталната индустрия.
Асоциацията ще работи за утвърждаването на етични и прозрачни професионални стандарти, защита на правата на създателите на съдържание и изграждането на устойчива среда за развитие.
Сред учредителите ѝ са някои от най-уважаваните и разпознаваеми лица в индустрията у нас: Радостина Христова, Александра Богданска, Слави Панайотов, Дария Станчева, Венета Романски, Ивайло Драгиев и Климент Йончев.
"Асоциацията си поставя за цел да утвърди етични и прозрачни стандарти в дигиталното пространство, да повиши качеството на съдържанието и да създаде условия за устойчиви партньорства между инфлуенсърите и бизнеса. БАСС ще работи за изграждането на по-устойчива и професионална среда за дигиталните създатели в България", коментира председателят на БАСС Радостина Христова.