
Видяхме протеста пред общината, опитах се да говоря с хората там, но се получи надвикване. Тези, които са ги поканили явно не искат да се чуват аргументите и фактите. А те са, че нощният градски транспорт не се използва. Категорично не е вярно това, че го ползват хиляди хора. Под 800 души по данни го ползват в пиковия ден петък. За сравнение- един редови автобус от дневния транспорт извозва средно между 600 и 700 души.
Това заяви общинската съветничка Ваня Григорова на брифинг.
„Факт е, че автотранспорта избира да реже дневните линии, за да могат да се движат нощните автобуси. Така родителите ни не могат да отидат на лекар, работещите не могат да отидат на работа, учениците закъсняват за училище, а студентите се блъскат в претъпкания автобус 280", заяви тя.
„Това, което се случва е да заменяме аргументите на шофьорите, които реално работят в сферата, със скачане на 15 човека пред Столична община и размятането на банери. Така не се взимат решения в полза на гражданите и общината", категорична беше общинската съветничка.
„Сред протестиращите не видях работещи хора, но работещите в Столичен автотранспорт дойдоха неведнъж и в зала, и на комисия, за да обяснят при какви условия работят. Необяснимо е за мен защо общинският съвет иска да одобри тази експлоатация", допълни Григорова.