- Ще се използват за бъдещите ремонти на бул. "Мария Луиза", бул. Христо Ботев и "Адам Мицкевич"
- Всички автобуси ще спират пред гарата и ще се направят пешеходни пространства, за да не се налага на пътниците да слизат в подлеза
София ще има задължителни насоки при проектиране на улици и градска среда. Те са разделени в пет насоки - пътна безопасност, градско озеленяване, осветление, изчистване на средата от излишни елементи и паркиране. Те бяха представени от "Спаси София" и предложението е кметът на София Васил Терзиев и администрацията на Столичната община да възприемат тези мерки за проектиране на градска, а после да бъдат спуснати към проектантите при бъдещи ремонти, като са спазени всички законови норми и са следвани европейски практики.
Като резултат на всички идентифицирани грешки в този процес, ние и експертите изработихме насоки, които да решават най-важните проблеми още на чертежната дъска, за да не се налага хората да протестират. Основни улици и булеварди се ремонтират средно на 30 години. И трябват базови мерки и визия как да се случват тези ремонти, защото те са изграждани главно през 60-те и 70-те години главно за автомобил, каза Андрей Зографски.