"Закон за регулиране дейността на т. нар. "инфлуенсъри" ефективно би намалил случаите на промотиране от страна на влиятелни личности на продукти и модели на поведение, които могат да се окажат вредни за здравето, живота и психичното развитие на подрастващите и на други уязвими групи потребители". Това написаха в публикация във фейсбук от "Ние потребителите".
"Необходимостта от такава нормативна уредба прозира и при казуса с разпространяваната в социалните мрежи скандална реклама на "енергиен продукт" с участието на Диона.
Толкова сериозен, вече хроничен проблем е неадекватно да се бори с глоба за липса на информация за адреса на търговеца и форма за отказ от поръчката.
Докато не бъде приет специален закон за инфлуенсърите, какъвто във Франция например вече има, можем да разглеждаме тези случаи през призмата на нелоялните търговски практики, за да може да бъдат налагани много по-високи санкции и забрана на вредните практики", пише още в публикацията.
⚖️🤩 Закон за регулиране дейността на т. нар. "инфлуенсъри“ ефективно би намалил случаите на промотиране от страна на...
Posted by Ние, потребителите on Wednesday 28 August 2024