На пазара у нас пускат отличените с награда за дизайн IQOS ILUMA Neon Purple
10-годишнината от лансирането в световен мащаб на IQOS бе отбелязано в България с пускането на нашия пазар на нова лимитирана серия IQOS ILUMA Neon Purple. Тя идва след успешното ѝ представяне в Япония, както и след успешното представяне на предишната лимитирана серия IQOS ILUMA STARDRIFT на родния пазар от края на миналата година.
Официалния старт на новата серия устройства стана на изискано парти в бранд бутика на „Филип Морис България" на столичния булевард „Витоша", на което специалните гости - шеф Илиан Кустев и ресторантьорът Явор Сарафов, представиха своя колекция от шоколадови бонбони, създадена специално за повода и вдъхновена от неона и магнетичната сила на неговите цветови отблясъци.
"В центъра на новата лимитирана серия наистина е неоновата гама на лилавия цвят. И трите устройства се отличават с корпус от анодизиран алуминий в ефектен виолетов нюанс, и използват технологията за индукционно нагряване без нагряваща пластина в холдъра, която бе въведена с влизането на IQOS ILUMA на пазара в България миналата година", каза пред „24 часа" по време на партито Демиан Пинтос, генерален мениджър на „Филип Морис България". "При Neon Purple става дума за лимитирана серия устройства от само 4 хиляди броя", допълни той.
„Серията е отличена с престижната международна награда за продуктов дизайн на Red Dot GmbH & Co. KG за своята стилна естетика и дръзка цветова палитра", коментира Полина Нинова, ръководител "Маркетинг и потребителско изживяване за категория бездимни продукти" на „Филип Морис България".
"С лансирането на този продукт празнуваме най-вече разрастването на общността ни от пълнолетни потребители и партньори, с които заедно напредваме в мисията ни за бъдеще без дим в страната. Десетата ни годишнина е начин да насочим вниманието именно към тази многообразна общност", допълни тя.
„Тази годишнина ни дава възможност да погледнем назад към свършената работа и натрупания опит досега в реални условия, както и да затвърдим ангажимента си към изграждане на бъдеще без дим. През последните десет години преминахме през един непрестанен процес на усъвършенстване, в който портфолиото ни от бездимни алтернативи се разрастваше, оказвайки положително въздействие върху милиони пълнолетни потребители по света и в България. Продължаваме да правим нововъведения, да разчитаме на науката и да предлагаме на потребителите си продукти, които отговарят на техните нужди и представляват потенциално по-добра алтернатива на тютюнопушенето", заяви още Демиан Пинтос при лансирането на IQOS ILUMA Neon Purple.
Днес бездимните алтернативи на „Филип Морис Интернешънъл" се предлагат на над 80 пазара по цял свят, а IQOS е водещ в сегмента с над 28 млн. потребители, от които 20,8 млн. са спрели да пушат изцяло, а останалите са в различни стадии от процеса на пълно преминаване към продукта. На 25 пазара приходите от водещата бездимна алтернатива на компанията надвишават 50% от всички продукти.
Популярните майстори на кулинарното изкуство шеф Илиан Кустев и Явор Сарафов са звездите на своеобразното турне на Neon Purple, преминаващо през няколко големи български града, събирайки на едно място представители на IQOS общността в България, която вече наброява повече от 350 000 пълнолетни потребители.
В колекцията си от бонбони двамата кулинари заложиха на сладките нотки на черешата, инфузирана с лек полъх от аромат на тютюн, като допълниха преживяването със сладко-солени вкусове на солен карамел и леката киселинност на касиса.
"Пресъздаването на цвят с храна е истинско предизвикателство, но бяхме изключително вдъхновени от идеята и затова крайният резултат е толкова успешен", сподели шеф Илиан Кустев.
Серията от активности с тяхно участие продължава през целия месец в различни точки на страната – София, Пловдив, Бургас и Варна.