Две години поред дъщерите на музикалната звезда Роби Уилямс отиват да гледат традиционния коледен празничен спектакъл в "Роял Албърт хол", облечени като принцеси с рокли на българска марка. Изящните творения са дело на модна къща Eirene, която създава детски тоалети, и се продават в едни от най-престижните търговски центрове в света.
Един от тях е "Хародс" в Лондон, от който именно съпругата на Роби Уилямс - актрисата Аида Фийлд, купува за първи път през 2022 г. красивите рокли.
Собственичката на детския моден бранд Ирина Тодорова вижда в социалните мрежи, че нейни творения са облечени от дъщерите на английския певец Роби Уилямс. И търси контакт с Аида Фийлд, изключително горда, че актрисата, пазарувайки в "Хародс" за специалния повод, се е спряла точно на българския бранд. Започват активна комуникация и за представянето на "Лешникотрошачката" в "Роял Албърт хол" за последната Коледа Аида Фийлд този път поръчва специално да бъдат изработени рокли и палтенца за двете дъщери. Дава мерките на момиченцата, обсъждат моделите и тоалетите са изпратени до дома им.
Холивудската звезда Кейт Хъдсън също се оказва клиент на Eirene. Търси да купи впечатляваща рокля за Деня на благодарността за дъщеря си Рани. И разглеждайки различни детски колекции, избира модел на българския бранд.
Марката, разработена изцяло за чуждия пазар, се лансира в над 20 държави и седи редом до гиганти като "Диор" и "Гучи". А е сравнително нова, стартът е през 2017 г. Тогава собственичката Ирина Тодорова решава, че е време да започне свой бизнес. 7 години е била управител на голям търговски център в София, което помага изключително много по отношение на търговската дейност на марката. Първоначалната идея е да наеме дизайнер, който да създава колекциите, но не намира човек, който да отговаря точно на нейните виждания за детската мода, и се заема сама да измисля тоалетите. Така личната страст към модата се превръща в успешен бизнес.
Така се появява брандът за висок клас детски дрехи за възраст от 1 до 16 години. Още с първата колекция Ирина Тодорова решава да я представи на най-голямото изложение за детски марки. Провежда се във Флоренция, но се оказва, че участието в него не е никак лесно. Наложило се да чакат година и половина, за да ги одобрят. Селекцията се прави от управителния съвет на събитието и се допускат 500 марки от цял свят.
Появата на българската компания във Флоренция се оказва изключително печеливш ход, интересът към нея е голям и така марката стъпва първо в Близкия изток. Много бързо с упоритостта и таланта на Ирина Тодорова чуждите пазари започват да отварят вратите си за впечатляващите български детски тоалети. Наследници на шейха на Дубай и дъщерите на аристократи във Великобритания са сред ВИП децата, носещи тоалети на марката.
Материите, от които са изработени колекциите, са от Италия и Испания, като принтовете се измислят от графичните дизайнери на Eirene. Облеклата са изработени от памук, коприна, вискоза, а когато използват полиестер, той е рециклиран. Подплатите на роклите задължително са от памук, за да не дразнят нежната детска кожа.
Роклите са истинско произведение на изкуството. Влага се изключително много ръчен труд, като красивите декорации с камъни "Сваровски", пайети или мъниста се правят изцяло на ръка и често отнемат над 10 часа работа. Отделя се специално внимание на всеки детайл, всяка рисунка, за да се почувстват момиченцата с тези рокли като принцеси. Същото старание и фантазия се влагат и при всекидневните тоалети, които са не по-малко впечатляващи.