Купища сигнали от проблеми с професионални домоуправители са постъпили в последната година в приемната на обществения посредник на Пловдив. От екипа му обобщават, че жалбите се отнасят за едни и същи въпроси, сред които е фактът, че фирмите за управление на етажната собственост често не отговарят на писма и имейли. Пловдивчани се жалват и че фирмите отлагат с месеци свикването на общи събрания, особено когато етажната собственост иска да се откаже професионалния си домоуправител, както и че изпращат уведомления, че ако хората от дадена жилищна сграда сами насрочат сбирка, тя ще бъде нелегитимна. Има и сигнали за липса на отчетност на похарчените средства и др.
"Гражданите изразяват мнение, че: „Фирмата не върши никаква работа, тя е ненужна, тя се грижи само за това да си прибере парите и толкова“, съобщава омбудсманът Борислав Стаматов. Според него общинската администрация трябва да се намеси в решаването на този проблем.