Лично име "Събуей" (Subway в директен превод означава метро, подземна железница) може да носи безплатни сандвичи за цял живот.
На веригата за сандвичи са готови да се прекръстят близо 10 000 души. Те отговориха на неотдавна стартиралото "Предизвикателство за промяна на името" (Name Change Challenge), съобщи ДПА.
Компанията, базирана в щата Кънектикът, обяви инициативата и в рамките на 96 часа хиляди любители на сандвичите се отзоваха на призива за законова смяна на имената им на "Събуей" и шанса да спечелят безплатни сандвичи за цял живот. Победителят ще получи и пари за възстановяване на правните разходи за смяна на името.
Стартирал на 26 юли, промоционалният трик е бил в сила от 1 до 4 август. Победителят ще бъде обявен по-късно този месец.
Предизвикателството за промяна на името идва, след като „Събуей“ предложи за първи път прясно нарязано месо в локациите си в САЩ и обнови опциите, които предлага в менюто си.
Семейната марка, основна през 1965 година, управлява близо 37 000 ресторанта в над 100 страни.
"Събуей" е обявен за продажба и може да донесе на собствениците си печалба от 9 милиарда долара от купувач или купувачи с частен капитал до края на август, съобщи Ройтерс.