Сградата на бившия Партиен дом в Пловдив от вчера има нова, временна визия. Върху фасадата е поставено голямо рекламно пано с надпис - Пловдив "Най-добра европейска дестинация" за 2022 година.
Рекламното съоръжение ще остане там до края на годината. Дотогава градът, заедно с още четири, които се класираха в Топ 5 на 13-то издание на престижната класация European Best Destinations, има право да използва титлата „Най-добра европейска дестинация 2022“ във всички свои комуникации, медийни изяви, уебсайтове, реклами. Голяма част от собствениците на хотели и ресторанти в Пловдив вече получиха стикери с логото, които поставиха на входа на своите обекти.
На водещия уебсайт за туризъм в Европа, освен титлата за най-добра културна дестинация, Пловдив спечели и в категориите "Най-романтични дестинации в Европа" и "Най-добри винени дестинации в Европа". Малко по-късно, Пловдив бе обявен и за "Най-добра дестинация в България".