Ръководството на "Хийтроу" предупреди, че ще помоли авиокомпаниите да отменят още полети, които са планирани през това лято от и до лондонското летище, предаде ДПА.
Летищният оператор не смята, че досегашното ограничаване на полетите ще помогне съществено за облекчаване на проблемите, с които се сблъскват на най-голямото летище във Великобритания. През последните седмици там са ежедневие огромните опашки от пътници поради забавяне в обслужването. Те имат и други проблеми, сред които и с обработката и превоза на багажа.
Близо 6 милиона пътници са преминали през "Хийтроу" през юни, информира Ройтерс. Ръководството на летището се извини за "неприемливото ниво на обслужване" през последните седмици.
"Ще анализираме промените, които авиокомпаниите са направили в своите полетни разписания за това лято в отговор на изискването от страна на правителството. Ако се наложи, ще поискаме от тях да направят още промени", заяви главният изпълнителен директор на "Хийтроу" Джон Холанд-Кей.
По време на пандемията от коронавирус пътуващите рязко намаляха, което доведе до ограничаване на броя на полетите и до съкращения на персонал. Сега търсенето се увеличава, но летищата и авиокомпаниите не успяват да поемат целия пътникопоток заради недостиг на кадри, пише БТА.