Предвижда се глобалните доставки на очила за виртуална реалност да нараснат с 43,6% на годишна база до 15,73 милиона бройки през 2022 г., сочи скорошен доклад.
Световният пазар за устройства за обогатена реалност (AR) и виртуална реалност (VR) отчете ръст от 92,1% на годишна база през миналата година, като продажбите достигнаха 11,2 милиона бройки, се посочва в доклад на компанията за изследване на пазара International Data Corporation, цитиран от Радио Китай.
Meta's Quest 2 е за момента най-популярният продукт със 78% дял от пазара през миналата година, следван от DPVR на базираната в Шанхай компания с 5,1% дял.
Продуктите за виртуална реалност на ByteDance's Pico се класират на третото място с дял от 4,5% през 2021 г.
От май миналата година китайските производители на виртуална реалност не спират да представят нови продукти, чиито цени са в ценовия диапазон от 2000 – 3000 юана. Това, според доклада, е допринесло за ръста на продажбите в сектора.