От днес клиентите на Център за градска мобилност вече могат в реално време да оценяват услугите в обществения транспорт в столицата, да дават мнения и препоръки.
Бързо, лесно и без инсталиране на приложение, а само чрез сканиране на QR код се отворя кратка анкета и чрез плъзгане на един бутон пътниците ще могат да оценят услугите, които дружеството и транспортните оператори предлагат, както оставят препоръки, съобщиха от ЦГМ.
QR кодът може да сканира и да работи на всички смарт устройства. Анкетата е анонимна, но при желание клиентите могат да оставят и контакт за обратна връзка с тях.
Системата за оценяване на степента на удовлетвореност позволява постоянен мониторинг и получаване на резултатите от оценките и препоръките в реално време. Целта на дружеството е чрез бърза обратна връзка с клиентите да подготви нови услуги и да подобри съществуващите.
Към момента оценяването е достъпно в пет от пунктовете за продажби на ЦГМ, маркирани с указателен стикер – това са „Софийски университет“, „Европейски съюз“, НДК, „Сердика“ и метростанция „Сливница“. Кодът е достъпен и по маркираните със стикер пилотни засега автобусни линии с номера 76 и 280, трамвайни линии с номера 7 и 20, както и тролей 8.
Постепенно тази възможност ще бъде достъпна от всяко превозно средство и всички бюра за продажби на ЦГМ.