Маслодайната роза ще рекламира туристическия продукт на 19 общини, които ще имат и общ слоган - "Традиция и съвременност". Това беше решено на онлайн заседание с туристически министър Стела Балтова, в което се включиха кметовете на 19 общини – Карлово, Казанлък, Сопот, Хисаря, Антон, Гурково, Златица, Копривщица, Мирково, Мъглиж, Николаево, Павел баня, Панагюрище, Пирдоп, Сливен, Стрелча, Твърдица, Чавдар.
Всички те са част от туристически район „Долината на розите“, тъй като розопроизводството е основния им поминък.
"Обменихме идеи как да привлечем повече туристи и с колегите бяхме единодушни, че трябва да имаме обща визия и послание на основните си туристически продукти.", коментира след срещата кметицата на Хисаря Пенка Ганева. Логично изборът им се спрял на маслодайната роза, която е символът на региона.
Съвсем скоро предстоят международни туристически изложения, където общините от Розовата долина ще представят туристическия си продукт. Първата по рода си е туристическата борса „Ваканция и СПА Експо 2022“, която ще се проведе през февруари в София.