От 1 до 7 октомври бяха почивни дни по повод националния празник на Китай. Според оценки, възстановяването вътрешната туристическа индустрия през този период (с 515 милиона пътувания и приходи от над 389 милиарда юана) е резултат от здравословното развитие на макросредата. С изключение на единични случаи в отделни райони, повечето места в страната са чисти от COVID-19 и това създава предпоставки за нормални пътувания и потребление.
В същото време начините за почивка на хората отбелязват промени, като тенденция тук са кратките пътувания на сравнително близки разстояния.
Така например, селата около Пекин са били посетени от над 2,4 милиона туристи, което представлява ръст от близо 56% в сравнение с миналата година, предпочитани са също така самостоятелните пътувания с автомобил или кемпер.
Други ниши, които регистрират повишен интерес са къмпингуването, където ръстът е над 14 пъти в сравнение с предишния месец, скалното катерене, сърфа и гмуркането.
През почивните дни кинопазарът също може да се похвали с добри резултати. До 7 октомври китайците са изхарчили близо 4,4 милиарда юана, а над 93 милиона души минали през киносалоните.