Спасяваме нашите клиенти дори при произшествие в чужбина, когато са под най-голям стрес, мобилните ни групи оказват помощ на място при инцидент в страната, казва Валентин Илиев, директор “Автокаско” в “Лев Инс”
- Господин Илиев, казвате, че е добре всеки, който има кола, да си направи и незадължителната полица “Автокаско”. Защо? И ако реши да го направи, защо да предпочете “Лев Инс”?
- Защото полицата спестява много пари и много нерви, пази от много рискове.
А защо да ни предпочете?
Много просто - защото сме най-добрите. Лидер на автомобилния пазар. С
челни позиции в топ 100
за най-добрите
застрахователи
в Югоизточна Европа
Имаме над 850 000 клиенти.
- Как успявате да държите лидерските позиции?
- Много причини има. Може би на това, че се опитваме да правим превенция на риска, а също и да предлагаме на клиентите си иновативни услуги.
Също и на това, че
ние сме
най-коректният
застраховател
Изплатените обезщетения по тази застраховка са за над 160 млн. лв.
- Да, но сте и една от скъпите компании.
- Вярно е, че много клиенти търсят най-ниската цена при каското. А ние не предлагаме най- евтините полици.
Но това, което се опитваме да правим, е да сме винаги до клиентите си в трудна ситуация на пътя.
При инцидент достатъчно е те да звъннат на телефон 0800 10 200, който работи 24 часа 7 дни в седмицата, и веднага ще се отзовем с мобилен екип, ако се налага.
Ако не се налага,
ще помогнем
с указания
и напътствия
по телефона
Знаем, че когато настъпи някакъв инцидент на пътя, повечето хора са под стрес, не знаят процедурата, какви документи се попълват, на кого трябва да се обадят. Тук е нашата роля – да бъдем до тях.
- И при инцидент в чужбина ли се предлага тази услуга?
- Особено в чужбина, където дори езикът може да е проблем. Нашият екип помага реално да се прецени правилно ситуацията, за да няма напразни обвинения.
Проактивни сме, а не реактивни, когато се случат събитията, просто да изплатим щетата. При всеки клиент, който се е обадил при инцидент,
в 100% от случаите
сме успели да
защитим правата му
Малко хора знаят, че по европейското законодателство участниците в инцидент не са длъжни да подписват документи, изготвени на неразбираем за тях език и че могат да изискат адвокат до изясняване на ситуацията.
- Каското се купува от някои собственици не толкова заради щети, колкото заради кражба на колата. Вие предлагате ли нещо в тази посока?
- Най-голямото ни предимство, което мога да изтъкна при застраховка каско, е, че при нас
контролът върху риска
“кражба” е 100%
Заслугата е на израелско ноу-хау, което се състои в инсталиране на напълно безплатни за клиентите средства за защита, особено при най-рисковите марки коли.
- Предлагате ли отстъпки в цената на каското?
- Отстъпки не, но много екстри към основните рискове.
Освен мобилните групи, които оказват пълно съдействие на водачите при проблеми на пътя,
клиентите на компанията
имат достъп и до три
безплатни услуги
в рамките на срока на застраховката: доставка на гориво, подаване на ток и смяна на гума.
Най-често избираната екстра, която може да се използва и самостоятелно, например е “Мини+”. При нея само срещу 5 лева клиентите имат право на 50 километра безплатна пътна помощ при авария или произшествие.