Най-после има някакво раздвижване - планира се строежа на тунела при Петрохан и четири лентова магистрала до Монтана. Браво!
Стара планина дели България на две части - Северна и Южна, което е физическо препятствие за удобен целогодишен преход на хора, стоки и товари между тях. Страната не е единно икономическо пространство. Двете части имат различни темпове на развитие и различна плътност на населението. Стара планина трябва да стане бързо и лесно целогодишно проходима! Това би следвало да е първостепенна задача на управлението.
За таза цел тунелите при Петрохан, Шипка и Троян-Кърнаре трябва да бъдат изградени. (Да не подхващам темата за другите планински пътища.)
Що се отнася до тунела при Петрохан, той е възлов за развитие на Западна България, важен е и за Гърция и за Северна Македония. Важен е за отваряне на столицата (и страната) към Дунава.
Най-после, не изключвам и гръцко подсещане, става нещо по въпроса. Дано не е поредното местене на папки от едно чекмедже в друго!
(От фейсбук)