Кметът на Пловдив Костадин Димитров си пуска селфи от пл. „Централен" и пише: "Централна градска част придобива различен вид с атрактивната ледена пързалка и Коледен базар Капана! В допълнение най-вероятно утре ще бъде пуснато движението в едната посока на бул. "Руски" на гарата!"
От фейсбук ни информира и че започва нов етап от обновяването на един от входовете на Пловдив - "Голямоконарско шосе". „Подписахме с Министерството на регионалното развитие и благоустройството споразумение за финансиране на този важен участък. Съвсем скоро ще приключат ремонтите от източната страна на пътя", гласи постът. Има и селфита с актьорите от Драматичния театър, с музикантите от певческото дружество „Ангел Букорещлиев", от разкопаното от над 2 години „Брезовско шосе"... Нищо ново – селфитата бяха запазена марка на Костадин Димитров още когато беше кмет на „Тракия". Тогава те бяха от типа: Снимам се с хората, спретнали си чудесна градинка пред блока, ще ги наградя с един храсторез. И носеха по едно изречение коментар.
Но сега Костадин Димитров вече управлява половинмилионен град с много проблеми и 1 ред за движението по бул. „Руски" в района на гарата никак не е достатъчен. Особено когато информацията е гарнирана със смайващата конкретност на изразите „най-вероятно" и „в едната посока", без да се уточнява в коя точно. А когато се говори за финансирането на „Голямоконарско шосе", не се споменава никаква цифра – колко са парите, за какво ще стигнат, кога ще дойдат... вероятно това са излишни подробности.
Но пък, когато става дума за посещение на коледарчета и прочие прояви, на журналистите се изпраща обемен като за подобно събитие текст. Днешните наричания за Игнажден в общината на танцьорите от ансамбъл „Марица" към СУ „Св. св. Кирил и Методий" бяха описани в близо 20 реда и придружени с 9 снимки. Мило е, когато става дума за деца, но не трябва ли по-подробно да се информира и за ключовите за всички пловдивчани въпроси като ремонтите например?
Може би не, ако важното е селфито, а не написаното. Получава се малко „Снимам се из Пловдив". А предизборният слоган не беше ли „Работим за Пловдив"?
P.S. Запазен е оригиналният правопис на постовете. Не беше лошо да има едни кавички на „Капана", главната буква на Коледния пазар можем да я сложим в графата „Стилистична употреба на главните букви" – идват духовни празници, да не издребняваме.