На 143 данъкоплатци и осигурители НАП Монтана е потвърдила през октомври заявления за подаване на документи по електронен път и ползване на електронните административни услуги на приходната администрация. Това е с 35 на сто повече в сравнение със септември на тази година и с 37% повече, сравнено с октомври на миналата.
2250 клиенти са посетили офиса в областния град през десетия месец на годината, като между 5 и 6 минути е било средното време за изчакване, а между 6 и 7 мин. – за неговото обслужване.
За 880 от тях причината е била свързана с изясняване на здравния статус, за 375 – плащане на задължения с карта през ПОС терминал, а за 320 – подаване на данъчни и осигурителни декларации и уведомления за трудови договори. 175 данъкоплатци и осигурители са посетили офиса на агенцията в областния град във връзка с необходимост от издаване на документ, 160 – с цел уточняване на задължения по справки, получени чрез електронната услуга «Справки за задължения», а 65 – по повод регистрация и промени в регистрацията.
За 50 клиенти причината е била получаване на ПИК /персонален идентификационен код/ и за също толкова необходимост от информация. 5 от клиентите на НАП Монтана през септември са били в неравностойно положение.