Кауфланд с нова собствена марка прясно месо "Шеф Месар"

28.08.2019 13:11 Виктория Бочевска
Директорът на сектор „Свежи храни“ Васил Василев получи още един сертификат от TUV Nord България.
Васил Василев, директор "Свежи храни" в Kaufland България на представянето на новата марка прясно месо "Шеф Месар".
Асортиментът на марката "Шеф Месар" включва 18 продукта, носещи знака „Контролирано качество при производителя“ върху опаковката.

След като в средата на юни „Кауфланд“ разшири продуктовата си гама с линията „Брей!“ от изцяло български хранителни стоки, днес беше представена и новата им собствена марка за прясно месо „Шеф Месар“.

Асортиментът на марката включва 18 продукта, носещи знака „Контролирано качество при производителя“ върху опаковката, което е резултат от успешно преминати многократни и задълбочени, отчасти и необявени проверки и лабораторни изследвания на продукцията от страна на сертифициращия орган.

Месото е с проверено качество от независимия институт за сертификация на хранителни стоки TUV Nord България, а пакетирането става по съвременни опаковачни технологии на място от производителите, веднага след разфасоването.

Специални гости на представянето на новата марка бяха Емил Романов и Стоян Йотов от сертифициращата компания. Управителят на  TUV Nord, Стоян Йотов подчерта, че качеството на месото се следи от 4 компонента - първата стъпка е контролът при производителя. "Кауфланд" България работи само с доставчици на месо, които притежават международно признати сертификати от групата GFSI за безопасност и качество на храни. Контролират се и температурните условия по време на транспортирането на месото, както и след това при съхранението му в магазина.

Качеството на продуктите от серията се проверява и от външната акредитирана българска лаборатория Глобалтест. На годишна база са планирани над 5000 лабораторни анализа, които изследват качеството и безопасността на продукта при неговото производство, транспорт, съхранение и предлагане.

Последната стъпка е така нареченият механизъм на тайния клиент – от различни точки на продажба, без „Кауфланд“ да знае, тайният клиент взима проби и още веднъж сравнява показателите на продукта.

Продуктите от серията включват прясно пилешко и телешко месо с български произход – цяло пиле, телешко мляно месо, месо за готвене, наденица и бургери, както и свинско месо – гърди, врат без кост, нарязан шницел, каре, плешка без кост и мляно месо. Освен това има и подмарка наречена „Lets BBQ” състояща се от 5 продукта в маринования сегмент. 

За да си приготвим Руло "Стефани" например ще ни е нужна кайма. „Шеф Месар“ обаче ни предлага по-добър вариант - прясно мляно месо, което не съдържа добавки, за разлика от каймата. Доказателство за това е съдържанието на сол – 0,18 на 100 грама, което е естественото съдържание на сол в мулкула на животното.

За да се съхранят вкусовите качества на месото максимално дълго важни са съставките на контролираната среда в опаковата – добре пречистените кислород, въглероден диоксид и азот. Така въглеродният диоксид възпрепядства развитието на микроорганизми в продукта, високото съдържание на кислород запазва свежестта и естествения цвят на месото, а азотът поддържа обема и добрия вид на изделието.Опаковките им се запечатват херметически, така че да се запази месото от слепване или изъхване, както и от външно замърсяване по пътя производител-клиент.

„Гарантираме качеството на месото с марка „Шеф Месар“, което произвеждаме за Kaufland България, като контролираме всички точки - от получаването на месните суровини, влагането им в продуктите, условията на труд и доставката до мрежата хипермаркети в цялата страна“, разказва Петя Чокоева, специалист по качеството в Гарантмес ЕООД.

Продуктите се проверяват и чрез метал-детектори, а всяка една опаковка има точен грамаж, разпределен от машина, тоест когато потребителят си купи 100 грама контра филе, то наистина е 100 грама. 

Един от ключовите компоненти за качествени продукти е именно съкратената верига на доставка, така че месото бързо да пристига до филиалите, където също се задържа малко време - не повече от 12 часа. Продуктите от пилешко и телешко месо са с изцяло български проиход, а свинското месо е от Белгия, като то се доставя за по-малко от два дни, което гарантира свежестта му. Директор „Свежи храни“ в Кауфланд Васил Велев разясни още, че от съществена важност за качеството на месото е и температурата на съхранение по цялата верига – от производител до клиент.

Шеф Владимир Тодоров пък презентира продуктите от новата серия, приготвяйки КУБАН сандвич със свински врат, „Уелингтън“ с телешка наденица, бургери и тост с пилешко месо, а директорът на сектор „Свежи храни“ получи още един сертификат от TUV Nord за качество.

Други от От страната и света

Папа Франциск е пострадал след падане в резиденцията си

Папа Франциск е наранил дясната си предмишница след падане в резиденцията си, но не е получил фрактури, съобщиха днес от Ватикана, предадоха Ройтерс и БТА

Повишават цените на билетите в столичния зоопарк

Столичният общински съвет прие цените на билетите в Софийския зоопарк да бъдат повишени. Така билетът за деца вече ще бъде 5 лв., вместо досегашните 2, а този за възрастни- 10 лв., вместо 4

Петролът на ОПЕК докосва 82 долара за барел

Средната цена на петрола на Организацията на страните износителки на петрол (ОПЕК) вчера се покачи до 81,66 долара за барел, информира днес петролният картел на сайта си

След гонка в София задържаха Мони Терориста, обрал магазин до "Пирогов"

Бандит с прякор Мони Терориста бе задържан след гонка в столичния кв. "Овча Купел". Той бил преследван от криминалисти на 6-о РУ и СДВР заради въоръжен грабеж

Иван Иванов пое поста в МРРБ от Коритарова: Приоритет ще бъде борбата с безводието

Министърът на регионалното развитие и благоустройството Иван Иванов пое поста от предшественика си инж. Виолета Коритарова. Тя връчи на новия министър символичния ключ на ведомството и му подари

>