Министерството на туризма стартира международна рекламна кампания в National Geographic и 24 Kitchen

20.03.2025 09:28

Министерството на туризма започна широкомащабна международна рекламна кампания в каналите National Geographic и 24 Kitchen, част от групата на The Walt Disney Company LTD и Warner Bros. Телевизионната реклама за промотиране на България като дестинация за конгресен, кулинарен и винен туризъм стартира днес в девет държави и ще продължи до края на април. Паралелно с нея се провежда и дигитална кампания, която включва популярния формат pre-roll с нови клипове в YouTube.

Медийното партньорство включва телевизионно излъчване на 2430 рекламни спота на 9 стратегически пазара в Европа. Те са разпределени между каналите National Geographic, обхващащи Великобритания, Франция, Полша, Германия и Испания, и тези на 24 Kitchen в Нидерландия, Сърбия, Словения и Хърватия. Над 50% от клиповете ще бъдат излъчени в прайм тайма на телевизионните програми.

„Това е поредна стъпка в стратегията ни да представим България като дестинация с богат културен и кулинарен потенциал. Виното и гастрономията, заедно с конгресния туризъм, са ключови елементи в развитието на туристическия ни сектор и създаването на преживявания, които остават в сърцата на посетителите. Чрез партньорството ни с National Geographic и 24 Kitchen достигаме до милиони пътешественици, които търсят автентични и вдъхновяващи дестинации", заяви министърът на туризма Мирослав Боршош.

Екип от групата на телевизионния гигант прекара няколко дни в България, специално за това партньорство, за да заснеме два 30-секундни клипа, промотиращи страната ни в ключовите направления „Вино и гастрономия" и MICE (Meetings, Incentives, Conferences, and Exhibitions) туризъм.

Министерството на туризма и National Geographic имат успешно дългогодишно сътрудничество, като тази кампания е част от Годишната програма за национална туристическа реклама. Основната цел е да утвърди България като привлекателна и сигурна туристическа дестинация с разнообразни възможности за туризъм през цялата година. National Geographic е водеща световна медия, която достига 760 милиона домакинства по света. Медията заема първо място по потребителско доверие и е насочена към любители на пътешествията, културата и природата.

Рекламните видеоклипове може да гледате тук и тук.

Други от От страната и света

Томислав Дончев: Процесите на модернизация на българската армия могат да имат положителен ефект върху икономиката

Процесите на модернизация на българската армия могат да имат много положителен ефект върху българската икономика. Това коментира в „Неделя 150" на БНР - заместник министър-председателят и министър на

Александър Симов: МЕЧ са били предупредени

Няколко пъти председателят на парламента Наталия Киселова е предупредила МЕЧ, че групата им може да се разпадне, но те не са взели мерки. Така Александър Симов коментира гнева на Радостин Василев

С "умни" гривни следят здравето на възрастни в Горна Оряховица

Община Горна Оряховица е една от първите с одобрен проект по Процедура „Иновативни здравно-социални услуги в домашна среда". Той е като продължение на приключилия през януари проект „Грижа в дома"

Откриха издирвания Атанас Съзанов, изчезнал на 10 март карай язовир Мандра

Бургаската полиция откри издирваният Атанас Съзанов. Той е пребивавал в боровата горичка край комплекс "Меден рудник". 42-годишният мъж е в добро общо състояние и вече е в дома си

Започна гласуване в турската опозиция за кандидат-президент, той е в ареста

Започна гласуването на вътрешните първични избори на опозиционната Народнорепубликанска партия (НРП) за номиниране на партийния кандидат за президент, съобщи турската секция на Би Би Си