Излязоха свободните места от второто класиране за гимназиите в София

25.07.2024 16:51
Софийската математическа гимназия

Излязоха свободните места за софийските гимназии след второто класиране, обявиха в сайта на министерството на културата. Местата са общо 1643. Колко са на брой във всяка гимназия може да проверите тук

Места има дори в най-желаните училища.

За Софийска математическа гимназия те са общо шест без квоти. В ТУЕС има две места без квоти.

В Испанската гимназия има две места за момчета, в 91-ва Немска има шест свободни места, пет за момчета и едно за момиче, в 73-то училище има осем свободни места, в Първа английска гимназия местата също са осем. За тези места може да се подадат документи на 26 и 29 юни.

Учениците обаче трябва да се отпишат от училището, в което вече са влезли и за трето класиране да кандидатстват само за обявените свободни места.

Други от Просветни

Великотърновския университет с втора Зимна школа по калиграфия за иконописци

За втора година Православният богословски факултет на Великотърновския университет организира Школа по калиграфия за иконописци. Проявата е част от Евтимиевите дни

Николай Вълканов: Няма форум с подобен научен капацитет - време е съветите ви да бъдат чути!

Няма форум с подобен научен капацитет - време е съветите ви да бъдат чути. Това каза зам.-председателят на КРИБ проф. Николай Вълканов, в чиято сграда NV Tower в София бе деветата церемония и "24

Оценка за дисциплината? От “връщате ни в комунизма” до “и в Италия е така”

Въвеждане на оценка за дисциплина в училище чрез промяна в Закона за предучилищното и училищното образование поиска синдикат “Образование” към КТ “Подкрепа”

Академичните оскари усмихнаха еврокомисар, вице, министри, ректори и студенти (Галерия)

Българските университети са лидер на Балканите по чуждестранни студенти. За да продължим да развиваме висшето образование министерството ще направи нова програма за привличане на студенти от трети

Министър Вълчев свика съвещание на регионалните управления на образованието

Елиминиране на формализма, намаляване на административната тежест и промяната от заучаване към функционалност на знанията на учениците. Това са част от приоритетите

>