Софийският университет е на 267-о място в класацията QS World University Rankings: Europe 2025

10.07.2024 17:17

Софийският университет „Св. Климент Охридски“ е на 267-о място в класацията QS World University Rankings: Europe 2025, оповестена на 9 юли 2024 г. В същата класация, за държавите от Източна Европа, Алма матер запазва 17-о място. Това съобщиха днес на сайта си от висшето училище.

Софийският университет е сред първите 40% от допуснатите до класиране 685 университета от Европа.

Университетите са класирани според резултатите си в следните категории: Изследвания и открития (Research and Discovery); Възможност за заетост и реализация на възпитаниците (Employability and Outcomes); Опит от обучението (Learning Experience); Глобална ангажираност (Global Engagement) и Устойчивост (Sustainability).

В първото издание на класацията, направено през 2024 г., най-добрият български университет зае 272-ро място, пише БТА

 

Други от Просветни

Великотърновския университет с втора Зимна школа по калиграфия за иконописци

За втора година Православният богословски факултет на Великотърновския университет организира Школа по калиграфия за иконописци. Проявата е част от Евтимиевите дни

Николай Вълканов: Няма форум с подобен научен капацитет - време е съветите ви да бъдат чути!

Няма форум с подобен научен капацитет - време е съветите ви да бъдат чути. Това каза зам.-председателят на КРИБ проф. Николай Вълканов, в чиято сграда NV Tower в София бе деветата церемония и "24

Оценка за дисциплината? От “връщате ни в комунизма” до “и в Италия е така”

Въвеждане на оценка за дисциплина в училище чрез промяна в Закона за предучилищното и училищното образование поиска синдикат “Образование” към КТ “Подкрепа”

Академичните оскари усмихнаха еврокомисар, вице, министри, ректори и студенти (Галерия)

Българските университети са лидер на Балканите по чуждестранни студенти. За да продължим да развиваме висшето образование министерството ще направи нова програма за привличане на студенти от трети

Министър Вълчев свика съвещание на регионалните управления на образованието

Елиминиране на формализма, намаляване на административната тежест и промяната от заучаване към функционалност на знанията на учениците. Това са част от приоритетите

>