Административният съд в Хасково насрочи 2 дела за оспорване на изборни резултати

08.11.2023 17:41
Избори Снимка: Архив

Административният съд в Хасково насрочи за утре и вдругиден разглеждането на две дела, които касаят оспорване на резултати от вота, съобщиха от Съдебната палата. 

Първото утре е по жалба на коалиция "България на регионите" против решение на Общинската избирателна комисия (ОИК) в Димитровград, с което са обявени изборните резултати от проведените избори за общински съветници в община Димитровград.

На 10 ноември ще се състои и открито съдебно заседание по делото, образувано по жалба на партии и коалиции против решение на ОИК – Хасково, с което са обявени изборните резултати от вота за  общински съветници на 29 октомври. БТА вече писа за искането за касиране на изборите от страна на шест партии и коалиции. 

 

 

Други от Просветни

Великотърновския университет с втора Зимна школа по калиграфия за иконописци

За втора година Православният богословски факултет на Великотърновския университет организира Школа по калиграфия за иконописци. Проявата е част от Евтимиевите дни

Николай Вълканов: Няма форум с подобен научен капацитет - време е съветите ви да бъдат чути!

Няма форум с подобен научен капацитет - време е съветите ви да бъдат чути. Това каза зам.-председателят на КРИБ проф. Николай Вълканов, в чиято сграда NV Tower в София бе деветата церемония и "24

Оценка за дисциплината? От “връщате ни в комунизма” до “и в Италия е така”

Въвеждане на оценка за дисциплина в училище чрез промяна в Закона за предучилищното и училищното образование поиска синдикат “Образование” към КТ “Подкрепа”

Академичните оскари усмихнаха еврокомисар, вице, министри, ректори и студенти (Галерия)

Българските университети са лидер на Балканите по чуждестранни студенти. За да продължим да развиваме висшето образование министерството ще направи нова програма за привличане на студенти от трети

Министър Вълчев свика съвещание на регионалните управления на образованието

Елиминиране на формализма, намаляване на административната тежест и промяната от заучаване към функционалност на знанията на учениците. Това са част от приоритетите

>