Рим замени руските туристи с американски, предлага им луксозни ваканции
Американските и японските туристи смениха руските в Рим, които преди пандемиятa и войната в Украйна бяха желани заради скъпите сметки, плащани за ваканциите им. Според съветника по туризма в столичното кметство Алесандро Онорато, първоначално то било притеснено заради загубата на руския пазар, но много скоро си дали сметка, че регистрираното сега от страна на японците и американците далеч надхвърля очакванията.
Очакваният поток от посетители от Съединените щати ще бъде 4 пъти по-висок, отколкото през 2019 г. А за Вечния град американският туризъм означава лукс и високи печалби за хотели, ресторанти и шопинг. С тази цел Рим подготвя и серия от събития в сферата на лукса и модата. На 8 юли "Валентино" ще направи голямо ревю, с което ще върне публиката в 60-те години на миналия век, когато в Рим течеше с пълна сила Долче вита.
Основателят на марката Валентино Гаравани ще отбележи по този начин 90-годишния си юбилей – дефилето ще бъде между Испанското стълбище и площад „Минянели”, където ще бъде издигнат подиум, дълъг 600 метра.