Lidl е най-силният бранд сред търговските вериги в България

08.11.2021 09:52

Брандът заема 4-то място в ТОП20 на най-силните марки на българския пазар на световната организация Superbrands

 Lidl е най-силният бранд сред търговските вериги в България. Освен лидер в своя сектор, брандът заема и престижното 4-то място в класацията ТОП20 на най-силните марки на българския пазар.

Това показват резултатите от независимо онлайн проучване на Superbrands и GfK, проведено сред 2660 потребители в периода април – май 2021 г. То се провежда за осми пореден път у нас, като поводът е новото осмо издание на Superbrands Bulgaria 2021/2022, което предстои да бъде представено в началото на следващата година. Традиционно глобалната организация Superbrands отличава с международната награда за успешен брандинг водещи потребителски и бизнес марки на българския пазар.

 Изключително сме щастливи от това признание. За нас то е доказателство, че през всички тези, вече повече от 10 години успяхме да превърнем Lidl в синоним на отлично качество. Спечелихме доверието на потребителите и се утвърдихме като бранд, който хората предпочитат и избират ежедневно. Ще продължаваме да оправдаваме това доверие всеки ден и да работим усилено Lidl да бъде все така категоричният и любим избор на хората“, коментира Милена Драгийска, главен изпълнителен директор на Лидл България.

 Според дефиницията и критериите на световната организация Superbrands, Superbrand е марка, която е изградила отлична репутация в своя сектор и предлага значителни материални и емоционални предимства пред своите конкуренти. Superbrand трябва да демонстрира три ключови неща. На първо място е качеството на предлаганите от бранда продукти или услуги. Следва го надеждността и доколко брандът се ползва с доверието на потребителите и поддържа висок стандарт на своите продукти/услуги. Накрая идва и различието и разпознаваемостта – доколко добре позната е марката в своя сектор, разграничава ли се от конкурентите си и притежава ли индивиуалност и ценности, които я правят уникална за пазара.

Независимото проучване следва методика на подбор и оценяване на брандовете, която е универсална за всички 80 страни, в които Superbrands се провежда. Селективният процес се осъществява на два етапа: чрез конфиденциално гласуване на членовете на независимото експертно жури – Борда на Superbrands Bulgaria, и чрез национално гласуване на потребителите в интернет, където партньор е водещият Институт за пазарни проучвания GfK Bulgaria. Това дава възможност експертното мнение да се разглежда успоредно с мнението на потребителите.

Други от От страната и света

Румен Христов: Най-голямата опасност за правителството ще дойде от Доган

"Не съм въодушевен от това, което се случи. Не беше лесно взето това решение, но ние сме коалиционни партньори на ГЕРБ и нямаше как да гласуваме срещу нашите кандидати за министър-председател и

15 души са пострадали при катастрофи през изминалото денонощие

През изминалото денонощие в страната са станали седем тежки катастрофи, при които са пострадали 15 души, загинали няма, съобщава на сайта си МВР. 24 леки пътнотранспортни произшествия са станали

Весела Бабинова и Владо Зомбори имали 5% шанс за дете, но забременяла след екскурзия

Чудото се случва след почивка в Португалия - връща се бременна с момиченце  "През 2019 година с Владо бяхме готови да имаме дете. И когато отидох на преглед и си направих изследвания, се оказа

Мъж почина в района на Маркуждик в Боровец

Мъж е починал в района на Маркуждик в курортен комплекс „Боровец". По информация на Планинската спасителна служба (ПСС) мъжът е получил инсулт или инфаркт

Обучават 60 учители в Добричко по програма „Моето първо работно място”

Обученията, които провежда КНСБ, ще бъдат приоритет за Регионалния съвет на синдиката в Добрич и през тази година. „КНСБ се оказва най-големият „обучител". За м.г

>