ЦИК търси изпълнител за клипове за разяснителната кампания
Максималната прогнозна стойност на обществената поръчка е до 50 000 лв.
Централната избирателна комисия обяви процедура за избор на изпълнител, който да изготви аудио и аудио-визуални клипове и дигитални материали за провеждане на разяснителна кампания за изборите за народни представители на 4 април.
Става дума за създаване на слоган и иконографика за разяснителна кампания. Изпълнителят трябва да изработи пет 30-секундни видеоклипа с елементи на компютърна графика и анимация, с възможност за адаптиране с допълнителна 15-секундна заставка относно мерките за безопасност при гласуване в условията на КОВИД-19, включващи авторска музика или придобиване на авторски права над такава, жестомимичен превод и/или текст в титри, диктор и визия в съответствие с Изборния кодекс, правомощията, задълженията и отговорностите на Централната избирателна комисия според утвърденото съдържание и текстове от комисията.
Клиповете ще са на тема: активно избирателно право; гласуване на избиратели с увреждания; гласуване с бюлетина и отбелязване на преференция; машинно гласуване и гласуване на изборите в условията на пандемия. Аудиоклиповете трябва да са на съшата тематика. Изисква се и изработване на минимум 4 аудио-визуални материали – информационни видеоклипове с игрален и графичен дизайн, заснети в студио с продължителност до 120 секунди с участие на говорителите на ЦИК, жестомимичен превод и текст в титри, съдържание и визия в съответствие с Изборния кодекс, правомощията, задълженията и отговорностите на ЦИК. Тук са посочени примерни теми, сред които гласуване извън страната, КОВИД мерки и гласуване на карантинирани и болни, начин на гласуване, избирателни списъци и информационен материал за младите хора. Предмет на процедурата е и изработването на 4 мастер банери.
Според условията максималната прогнозна стойност на обществената поръчка е 50 000 лева без ДДС.