Кауфланд с нова собствена марка прясно месо "Шеф Месар"

28.08.2019 13:11 Виктория Бочевска
Директорът на сектор „Свежи храни“ Васил Василев получи още един сертификат от TUV Nord България.
Васил Василев, директор "Свежи храни" в Kaufland България на представянето на новата марка прясно месо "Шеф Месар".
Асортиментът на марката "Шеф Месар" включва 18 продукта, носещи знака „Контролирано качество при производителя“ върху опаковката.

След като в средата на юни „Кауфланд“ разшири продуктовата си гама с линията „Брей!“ от изцяло български хранителни стоки, днес беше представена и новата им собствена марка за прясно месо „Шеф Месар“.

Асортиментът на марката включва 18 продукта, носещи знака „Контролирано качество при производителя“ върху опаковката, което е резултат от успешно преминати многократни и задълбочени, отчасти и необявени проверки и лабораторни изследвания на продукцията от страна на сертифициращия орган.

Месото е с проверено качество от независимия институт за сертификация на хранителни стоки TUV Nord България, а пакетирането става по съвременни опаковачни технологии на място от производителите, веднага след разфасоването.

Специални гости на представянето на новата марка бяха Емил Романов и Стоян Йотов от сертифициращата компания. Управителят на  TUV Nord, Стоян Йотов подчерта, че качеството на месото се следи от 4 компонента - първата стъпка е контролът при производителя. "Кауфланд" България работи само с доставчици на месо, които притежават международно признати сертификати от групата GFSI за безопасност и качество на храни. Контролират се и температурните условия по време на транспортирането на месото, както и след това при съхранението му в магазина.

Качеството на продуктите от серията се проверява и от външната акредитирана българска лаборатория Глобалтест. На годишна база са планирани над 5000 лабораторни анализа, които изследват качеството и безопасността на продукта при неговото производство, транспорт, съхранение и предлагане.

Последната стъпка е така нареченият механизъм на тайния клиент – от различни точки на продажба, без „Кауфланд“ да знае, тайният клиент взима проби и още веднъж сравнява показателите на продукта.

Продуктите от серията включват прясно пилешко и телешко месо с български произход – цяло пиле, телешко мляно месо, месо за готвене, наденица и бургери, както и свинско месо – гърди, врат без кост, нарязан шницел, каре, плешка без кост и мляно месо. Освен това има и подмарка наречена „Lets BBQ” състояща се от 5 продукта в маринования сегмент. 

За да си приготвим Руло "Стефани" например ще ни е нужна кайма. „Шеф Месар“ обаче ни предлага по-добър вариант - прясно мляно месо, което не съдържа добавки, за разлика от каймата. Доказателство за това е съдържанието на сол – 0,18 на 100 грама, което е естественото съдържание на сол в мулкула на животното.

За да се съхранят вкусовите качества на месото максимално дълго важни са съставките на контролираната среда в опаковата – добре пречистените кислород, въглероден диоксид и азот. Така въглеродният диоксид възпрепядства развитието на микроорганизми в продукта, високото съдържание на кислород запазва свежестта и естествения цвят на месото, а азотът поддържа обема и добрия вид на изделието.Опаковките им се запечатват херметически, така че да се запази месото от слепване или изъхване, както и от външно замърсяване по пътя производител-клиент.

„Гарантираме качеството на месото с марка „Шеф Месар“, което произвеждаме за Kaufland България, като контролираме всички точки - от получаването на месните суровини, влагането им в продуктите, условията на труд и доставката до мрежата хипермаркети в цялата страна“, разказва Петя Чокоева, специалист по качеството в Гарантмес ЕООД.

Продуктите се проверяват и чрез метал-детектори, а всяка една опаковка има точен грамаж, разпределен от машина, тоест когато потребителят си купи 100 грама контра филе, то наистина е 100 грама. 

Един от ключовите компоненти за качествени продукти е именно съкратената верига на доставка, така че месото бързо да пристига до филиалите, където също се задържа малко време - не повече от 12 часа. Продуктите от пилешко и телешко месо са с изцяло български проиход, а свинското месо е от Белгия, като то се доставя за по-малко от два дни, което гарантира свежестта му. Директор „Свежи храни“ в Кауфланд Васил Велев разясни още, че от съществена важност за качеството на месото е и температурата на съхранение по цялата верига – от производител до клиент.

Шеф Владимир Тодоров пък презентира продуктите от новата серия, приготвяйки КУБАН сандвич със свински врат, „Уелингтън“ с телешка наденица, бургери и тост с пилешко месо, а директорът на сектор „Свежи храни“ получи още един сертификат от TUV Nord за качество.

Други от От страната и света

Православен календар за 22 ноември

Св. ап. Филимон. Св. Михаил воин, българин Св. ап. Филимон бил от 70-те Христови ученици. Той бил обърнат в християнството от св.ап. Павел и пострадал за Христа от гърците езичници по време на

Само в "24 часа" на 22 ноември - Педофилите по-агресивни, държавата хаотично ги брои

Само в "24 часа" на 22 ноември четете: Педофилите по-агресивни, държавата хаотично ги брои - За 3 години опасен ръст на блудства и изнасилвания на деца; Жертвите през 2023 г

15 начални симптома за бърнаут и 5 начина да го прогоните

През есента заедно със синдрома на падащите листа е много вероятно да усетите признаците за професионално прегаряне "Точният човек" е специален проект на "24 часа" за професионалния успех

БСП с решаващ глас за шеф на парламента, но до последно мълчи пред ИТН (Обзор)

Парламентарната криза може да прерасне в конституционна, предупреди вицепрезидентът Йотова БСП държи решаващите 20 гласа за избор на шеф на парламента

И бизнесът против закона за чуждестранните агенти, грубо газел конституцията (Обзор)

По-агресивен е от грузинския вариант, смята шефът на Американската търговска камара в Тбилиси Законът за чуждестранните агенти, който е в разрез с международните и национални норми

>