„Пловдив 2019“ похарчила 1,4 млн. лв. за маркетинг и реклама
1 446 892 лв. за маркетинг и реклама на Европейската столица на културата е похарчила фондация „Пловдив 2019“ през миналата година.
Това се посочва в годишния финансов отчет, който ще бъде разгледан от Общинския съвет на следващата сесия.
Най-голям дял от средствата - 634 527 лв., са отишли за купуване на ефирно време в български телевизии и радиа. 239 223 лв. е струвало пък изготвянето на рекламни материали.
За публикации в печатни и електронни медии общинската фондация е отделила 66 000 лв., като за това перо са били предвидени 300 000 лв.
129 867 лв. са отишли за организиране на престурове, участия в туристически изложения и организиране на събития.
При уточнен план на разходите от 10 373 950 лв. са отчетени 8 084 860 лв. За дейности по програмата на ЕСК при планирани 7,1 млн. лв., са похарчени 5,4 млн. лв.
Постъпленията от приходи пък възлизат на 8 060 300 лв. От тях бюджетната субсидия от общината е в размер на 4 230 000 лв.
„Пловдив 219“ отчита събрани от продажба на рекламни материали и наеми 74 693 лв.
Приходите от спонсорство и дарения пък са 547 636 лв., при прогнозни 694 000 лв.
Реалното изпълнение на бюджета за спонсорства и дарения е 112%, след като към тази сума се добави ДДС, уточняват от фондацията.
Административните разходи на „Пловдив 2019“ са били всичко 1,1 млн. лв. Най-голям дял от тях - 839 000 лв. са отишли за заплати, като към края на годината във фондацията са работили 46 души.
Наемът на тютюневия склад за офис пък е излязъл 237 хил. лв.