Български производители осигуряват традиционната великденска трапеза в Kaufland

10.04.2020 18:50

Агнешкото и козунакът, които търговската верига осигурява за празника, са с изцяло български произход, а близо 90% от яйцата са доставени от родни птицеферми

осигуряват традиционните продукти на трапезата по Великден в Kaufland. Компанията си партнира с два от най-големите и доказани производители на качествено агнешко у нас, които обезпечават без проблем необходимите обеми за всички 60 хипермаркета Kaufland. Така веригата осигурява 100% българско агнешко месо за своите клиенти в цялата страна.

Изцяло български са и , които Kaufland традиционно предлага по Великден. Компанията включва в асортимента си както опаковани, така и прясно изпечени ръчно плетени козунаци в своята пекарна. 7 доказани български производители и семейни фирми с наложени традиции в хлебарството и сладкарството осигуряват родните вкусни козунаци за веригата в цялата страната. С всички тях Kaufland работи целогодишно, като включва и други техни продукти в постоянния си асортимент.

Друг елемент, без който Великденската трапеза не може, са . Традиционно близо 90% от яйцата за празника, които компанията ще предложи, са от 4 български производители с птицеферми в районите на плодородна Добруджа, Мизия и Поликраище.

Пролетта е един от двата най-силни сезона за . Затова традиционно през този период, както и през есента, броят на български доставчици, с които Kaufland си партнира, расте. Тази година за традиционната великденска салата ще се погрижат близо 30 български производители и доставчици на плодове и зеленчуци.

За да отговаря на все по-голямото търсене на българска продукция, компанията винаги се стреми да създава устойчиви партньорства с българските производители, като не просто им предлага национален пазар, но и им помага да повишават качеството на продукцията си.

Доказателство за това е финансовата помощ за 11 български фермери в размер на над 250 хил. лв., която компанията инвестира по програмата на Световната банка Global G.A.P. през последните години. В резултат на това производителите имат възможност да намалят наполовина торовете и препаратите за растителна защита и да оптимизират производствените си разходи. Това има директно отражение върху по-високото качество на продукцията им.

Семейство Тимонови, които произвеждат репички, лук, маруля и други зеленчуци за Kaufland от самото начало, са едни от фермерите, които се сертифицират с помощта на компанията.

„Партньорството ни с Kaufland започна с една касетка репички преди около 10 години. Тогава разполагахме с около 3 декара. Израснахме заедно с Kaufland и в резултат на дългогодишното споделено доверие днес разполагаме с над 100 декара плодотворна земя и достъп до национален пазар“, разказват те.

Устойчивото партньорство с български производители е приоритет на Kaufland България от самото начало на компанията у нас. Затова броят на българските производители и доставчици, с които веригата си партнира, расте с всяка изминала година. Над 60% от производителите, с които компанията работи, са български. Голяма част от тях са партньори на веригата от самото начало и се развиват успешно благодарение на националния пазар и ценното бизнес ноу-хау, което Kaufland предоставя за тях.

Над 85% от оборота на компанията е формиран от български доставчици. В редица от ключовите за българския потребител хранителни категории процентът на родно производство преобладава. 72% от месото и месните продукти в асортимента на веригата са български продукти. Следват хляба и хлебните изделия с 67% и млечните продукти с 65% родна продукция, която намира място на рафтовете на Kaufland в цялата страна. При сезонните пикове на плодовете и зеленчуците българският дял продукти също доминира. Компанията си партнира с родни производители дори и за някои специфични и силно сезонни продукти като Коледната звезда например, която е 100% произведена в България.

Kaufland България разчита на 10 български производителя и при производството на някои от собствените си марки продукти кисело мляко, крема сирене, вода, безалкохолни и бира.

Kaufland България прогресивно работи в партньорства и с малки регионални производители, чиито продукти излага на специално обособения „Фермерския щанд“ в редица от хипермаркетите на компанията в София, Варна, Велико Търново, Горна Оряховица и Пловдив.

Всеки български продукт в асортимента на компанията е обозначен със сърце в цветовете на трибагреника. По този начин клиентите на веригата могат лесно да се ориентират в избора си на родни продукти в Kaufland.

Можете да се запознаете с малка част от производителите, с които Kaufland България си партнира, тук: .

Други от От страната и света

Радев сигурен, че КС пак ще гледа “домовата книга” (Обзор)

Новите съдии, двама от които негови, положиха клетва Увереност, че Конституционният съд ще се заеме с “домовата книга”, изрази президентът Румен Радев при клетвата на новите трима членове на КС

Румънски камион предизвика катастрофа край Варна и избяга, написаха акт на потърпевшия

Румънски шофьор на тежкотоварен камион не спира на знак "Стоп" край Варна и по чудо не блъсна лек автомобил. Шофьорът не спира на местопроизшествието, а инцидентът приключва с акт за потърпевшия

Димо Алексиев под ключ вкъщи заради болното му бебе: Бях самонадеян, но спрях колата, за да хвана такси (Обзор)

Актьорът се разплака, когато чу, че излиза от ареста  Не очаквал, че изпитото вино ще даде такъв резултат Здравословното състояние на малката му дъщеричка Алегра извади от ареста актьора Димо

Пеевски изключи от ДПС Кючюк и 22-ма на Доган. Той му върна с кмета на Кърджали и депутати (Обзор)

Съдът отказа на жената на арестувания депутат Джейхан Ибрямов да запази името "Алианс за права и свободи" Десетки членове на ДПС, сред които евродепутатът Илхан Кючюк, народни представители

След 14 дела в съда екоорганизации с нов опит да спрат "Струма", но отвън (Обзор)

Магистратите отхвърлиха всички искания да не се строи последният участък от магистралата, за него има действаща екооценка След 14 неуспешни опита за спиране на магистрала “Струма” през Кресненското

>