Кампания с кауза: #АзПомагам

09.04.2019 10:44
Зоната за изчакване на смяната се дезинфекцира щателно.
Всички служители в логистичния център на компанията работят с ръкавици и предпазни маски
С помощта на маркировки навсякъде се спазва препоръчителната дистанция от минимум 1,5 метра.

Инициативата на Kaufland България цели да обедини хората в борбата срещу COVID-19 и призовава към отговорно пазаруване

Разпространението на коронавирус донесе редица предизвикателства за света и за българското общество. В условия на извънредно положение Kaufland България реагира не само като лидер в сектора за модерна търговия, но и като лидер в грижата за хората – клиенти и служители.

Още в първите дни от разпространението на COVID-19 в България Kaufland предприе редица мерки, за да гарантира сигурността на клиентите и на екипа си. Компанията е първата и единствена до момента търговска верига в страната, която създаде цялостна информационна кампания за борбата с COVID-19.

Кампанията #АзПомагам цели да информира обществото за мерките, които Kaufland предприема срещу коронавируса, да даде насоки на клиентите за отговорно пазаруване и преди всичко да благодари на своите служители за тяхната отдаденост и за това, че в условия на кризисно положение те продължават да работят неуморно.

#АзПомагам е апел за повече човечност

Създадена от хора за хора, кампанията ни призовава не само да бъдем отговорни, но и да проявяваме уважение, търпение и човечност един към друг.

Отговорно пазаруване

#АзПомагам означава с действията си да бъдем отговорни както към себе си, така и към всеки около нас. А отговорността се отнася и за пазаруването. Затова Kaufland призовава да пазаруваме отговорно, защото в условия на извънредно положение това е начин да помагаме. Търговската верига уверява клиентите, че няма нужда да се презапасяват, защото компанията редовно осигурява достатъчни количества свежи и качествени продукти във всички свои обекти.

Kaufland дава редица насоки за отговорно пазаруване – да не се презапасяваме, да пазарува само един член на семейството, да оказваме помощ на по-възрастните си съседи с покупките, да спазваме препоръчителната дистанция от 1,5 метра, докато сме в хипермаркета, защото така помагаме на себе си и на тези около нас.

Отговорни партньори

В условия на кризисно положение Kaufland осигурява на клиентите това, от което имат нужда, благодарение на своите лоялни и отговорни партньори. Сред тях са всички български производители на плодове, зеленчуци, месни и млечни продукти, доставчици на стоки, логистични фирми, финансови и административни партньори и много други. Благодарение на всички тях клиентите продължават да имат достъп до свежи и качествени продукти във всички обекти на веригата в страната.

Kaufland изказва своята голяма благодарност към своите партньори – за съвместната неуморна работа, усилия и стремеж в извънредни моменти като този.

Стриктни мерки в името на здравето

Kaufland предприе редица превантивни мерки с цел да осигури както сигурното и спокойно пазаруване на клиентите си, така и нормалния работен процес за своя екип.

Всеки ден Kaufland дезинфекцира щателно, почиства и проветрява допълнително всички свои хипермаркети. Пазарските колички и лентите за поставяне на продукти на касата също се дезинфекцират. Всеки обект на търговската верига разполага със станция за дезинфекция, която винаги е на разположение за клиентите.

За допълнителна сигурност на клиентите и на екипа във всички свои 60 филиала в страната търговската верига постави на каси и на „Информация“ плексигласови прегради. Всички служители са оборудвани с ръкавици и маски. Компанията им осигурява също лични дезинфектанти и им предоставя пресни плодове и витамини.

Обслужващите на „Свежа витрина“ разполагат с предпазни шлемове, които осигуряват още по-високо ниво на безопасност както за тях, така и за клиентите.

Всичките хипермаркети на Kaufland разполагат с стикери, които насочват клиентите къде да застанат, така че да спазват препоръчителната дистанция от минимум 1,5 метра.

Превантивни мерки и в склада

Kaufland предприе всички необходими мерки и за екипа си в логистичния център в с. Стряма край Пловдив, където екип от около 500 човека се грижи за доставките на стоките до обектите на веригата. За всички служители са осигурени ръкавици, маски и дезинфектанти. Засилени са както количествата на всички средства за лична хигиена, така и редовната щателна дезинфекция на помещенията и машините за работа.

Въведени са временни правила за движение и изчакване както при обработка на документи, така и на зарядните станции, столовата и зоните за отдих. Всички правила се регулират стриктно с помощта на специални маркировки и информационни табели.

За да бъде снижен до минимум рискът от заразяване между служителите, са взети мерки, така че смените да нямат физически контакт помежду си. За целта е създадена специална зона за изчакване.

Да си подадем ръка и да бъдем заедно

Като част от кампанията #АзПомагам Kaufland обедини усилия с Lidl, за да помогне на българските болници и лекари. Заедно двете търговски вериги дариха безвъзмездно 300 000 лева на Министерството на здравеопазването за закупуването на осем респиратора, които да послужат в борбата срещу COVID-19.

Kaufland България изразява огромна благодарност към целия си екип, който работи неуморно, за да бъдат хипермаркетите заредени и винаги на разположение на клиентите.

#АзПомагам е жест на признателност към служителите и на всички други хранителни магазини в страната, складовете, логистичните фирми, производителите и партньорите. Защото действията на всички заедно имат значение.

Повече за мерките, които компанията предприема, можете да прочетете на kaufland.bg/az-pomagam.

Други от От страната и света

Пирамида на Ружа Игнатова продължава да действа

Криптокралицата е наследена от Г.Д. и В.И. Стари кадри на OneCоin отново мамят вече ужилени жертви Пирамидата на Ружа Игнатова продължава да действа! "България Днес" разполага с документи

Годината на Григор: Не подценявайте джедаите дори когато са над 30

Титла, завръщане в топ 10 и над 3 милиона долара за играч, който три пъти е бил на крачка да захвърли всичко На 33 години и половина Григор Димитров отново играе най-добрия си тенис

Полицията издирва възрастен мъж, изчезнал в Каспичан

Областната дирекция (OД) на МВР - Шумен издирва по молба на близките му Джабил Хасан Сали, на 84 години, с постоянен адрес в град Провадия. От около година мъжът живее при свои близки в село Каспичан

Четирима ранени в катастрофата, затворила пътя Стара Загора - Казанлък, шофьорите - на 18 и 20 години

Пострадали са четирима при пътнотранспортно произшествие на Околовръстния път на Стара Загора, в близост до пътен възел "Зора", съобщиха за БТА от Областната дирекция на МВР в Стара Загора

Украинка се оплаква от посланика ни в Киев

Тежки обвинения към посланика на България в Украйна - Николай Ненчев, е отправила бившата вече служителка в мисията - преводачката Олга Хвостенко. В писмо до МВнР тя обвинява дипломатът

>