"Енерго-Про" със съвети за дистанционно обслужване
Електроразпределителното дружество "Енерго-Про", която снабдява с ток Североизточна България препоръчва на своите клиенти да ограничат посещенията си в Центровете за обслужване на клиенти във връзка с препоръките на Националния оперативен щаб за борба с разпространението на COVID-19.
Това съобщават от компанията.
Препоръчват на клиентите си да използват следните възможности за дистанционно обслужване:
Плащане на месечните сметки автоматично чрез заявка на директен дебит в обслужваща банка или чрез електронното и банкиране;
Проверка на консумираната енергия за битови абонати за 36 месеца назад на адрес: portal.energo-pro-sales.bg;
Битовите клиенти могат да заявят промяна в телефон и имейл за контакт или да заявят електронна фактура на адрес: update.energo-pro.bg;
Запитвания относно месечната сметка, фактури и плащания могат да се правят на имейл адрес service@energo-pro.bg или на телефон 0700 800 61;
Запитвания относно отчет, график за отчитане, изправност на средствата за търговско измерване (електромери) могат да се правят на имейл адрес info@erpsever.bg или телефон 0700 161 61;
Декларации за актуализация на предоставената мощност могат да се изпращат на пощенски адрес: гр. Варна, бул. Вл. Варненчик, 258, кула Г или по e-mail при наличието на квалифициран електронен подпис (КЕП);
Писмени запитвания към компаниите от групата "Енерго-Про" могат да се изпращат на пощенски адрес: гр. Варна, бул. Вл. Варненчик, 258, кула Г или по e-mail при наличието на квалифициран електронен подпис (КЕП);
За процедури по смяна на координатор на балансираща група за обекти на свободен пазар със стандартизиран товаров профил препоръчваме използването на онлайн платформата ни: online.energo-pro.bg;