Майкъл Блумбърг удвоява парите и персонала на президентската си кампания

05.02.2020 22:13
Майкъл Блумбърг Снимка: Ройтерс

Американският милиардер Майкъл Блумбърг реши да удвои и без това вече огромната парична сума, която ще изразходи за реклама на своята президентска кандидатура от Демократическата партия, с цел да повиши шансовете си и да се възползва от хаотичния изход от първичните избори в щата Айова, състояли се в понеделник, предаде Асошиейтед прес.

Два дни след изборите в Айова поради различни причини крайният резултат от надпреварата сред претендентите за президент на САЩ при демократите все още е неясен.

След повече от година на фактическа предизборна кампания, предшествала първичните избори в Айова, "теренът си остава все така неясен, както винаги е бил", каза говорителката на кампанията на Блумбърг - Сабрина Сингх.

"Междувременно Майк води битка с Тръмп всеки ден", каза тя и добави, че той ще удвои средствата в стратегията на националната си кампания, която преследва от самото начало, пише БТА.

Тя не спомена конкретна сума в долари, но според фирмата "Едвъртайзинг аналитикс", цитирана от АП, досега Блумбърг - бивш кмет на Ню Йорк, е изразходил над 300 млн. за телевизионна, радио и интернет реклама. Това силно повиши рейтинга му в последните анкети, макар че той не участва в преки предизборни сблъсъци с останалите кандидати за партийната номинация от демократите в ранните първични избори в Айова и Ню Хемпшир.

Блумбърг води неконвенционална предизборна кампания и разчита на добро представяне в първичните избори от по-късния етап на кампанията. Той е залял телевизиите, Фейсбук и Гугъл с реклами, които вдигат рейтинга му, макар да не е участвал в нито един от дебатите между претендентите за партийна номинация досега.

Освен че ще налее нови големи средства в рекламиране, кампанията на Блумбърг обяви, че ще удвои броя на заетите в нея до 2100 души. Така екипът му ще разполага още в края на тази седмица със 125 офиса и ще има персонал в 40 щати и територии на САЩ, включително 450 служители в ключовите за изхода от предизборната битка щати Уисконсин, Пенсилвания, Северна Каролина, Аризона, Флорида и Мичиган, съобщава АП.

Други от От страната и света

Полицията не може да спре Гергана да тормози Дара Екимова от фалшиви профили

Причината е в дефиницията на киберзаплаха, обясни министър Атанас Илков МВР не може да спре Гергана Неделчева да прави фалшиви профили в социалните мрежи и така тя да престане да заплашва певицата

Ресторантът длъжен да информира, ако в шопската салата сиренето е с палмова мазнина

Земеделското министерство променя наредба след многобройни запитвания на потребители Ако в сиренето, което се използва за различни ястия по ресторантите, се съдържа палмова мазнина

С 220 млн. лв. за ремонт голямата батерия - “Чаира”, ще заработи след 3,5 години

Две обществени поръчки на обща стойност над 220 млн. лв. обяви Националната електрическа компания. Те са за проектиране и подмяна на първи и четвърти агрегат на Помпено-акумулиращата

Ще падат ли хапчета като бонбони от машини, карат се депутати и фармацевти (Обзор)

Браншът плаши с протести и че ще сезира ЕС. А сега един да носи на село куфар с лекарства за всички, добре ли е, питат политици Могат ли вендинг машините за лекарства да отворят път към злоупотреба

Достойният българин Йоско Алипиев, който даваше по 100 лв. за шестица в училище, с нови вълнуващи каузи

Всяка седмица ще организира благотворителна вечеря, а целият оборот ще отива за нуждаещи се Бургаският бизнесмен Йоско Алипиев, който се прочу с това, че раздава финансови премии на работниците си

>