Новогодишният уебконцерт на Китайската медийна група с акцент върху младежта
Новогодишният уеб концерт 2020, продуциран от Китайската медийна група, бе излъчен в петък вечер по множество мобилни приложения и интернет платформи. С него бе отбелязана „Малката нова година“ или „сяониен“ на китайски, която по традиция се отбелязва седмица преди настъпването на нова година по лунния календар.
На този ден китайците започват да се подготвят за големите празненства. Тази година уеб концертът беше карнавал за младежите, пълен с технологии и креативност. Млади таланти и поп звезди допринесоха за приповдигнатата атмосфера в концерта, към който се включиха интернет инфлуенсъри и известни влогъри.
Специални сегменти в програмата бяха изпълненията на популярни звезди и фигури от различни индустрии в Китай. Горещи теми, популярни песни, улични танци и популярни тенденции в социалните мрежи бяха включени в концерта посредством челни технологии, изумителни сценични декори и креативни форми на изпълнение.